Nihayet Google Wave e girdim!

  • Kasım 05, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Oleey.. fakat? hiçbir şey anlamamak? mal gibi bakınmak, ve kimsenin olmaması?
facebook un ilk günlerini anımsadım! kendi ismimi bile yazmamıştım hehehe. cin kai yazmıştım isim bilgisine :D

neyse, wave acayip bişey, mail desen mail degil, twitter a benzetsen o da degil, facebook ilen de alakası yok arayüz anlamında, fonksiyonları kurcalayamadım ama kişi arama falan yok, gmail kontakları üzerinden gidiyor sanki.

işin komik yanı bizim ana bilgi işlem herhalde henuz wave e girememiş olacak ki chat bloklu degil :)))
herhalde 1 sene sürer bloklamaları.. pehehehhehe

You Might Also Like

7 yorum

  1. google kontakları üzerinden gidiyorsa yanmışız. Ebay'den alışveriş ettiğim elemanları bile bazen kontağa eklenmiş buluyorum ansıl oluyorsa:D

    YanıtlaSil
  2. ya sanırım öyle. çünkü bana da mailleştigim, ama varlıgını bile bilmedigim insanlar çıkardı contacts ta !
    mailbox var yani? ovaceren@googlewave.com diyo.. halbuki zaten gmailim var ayrı. tam çözemedim, daha bırkalarım ama, az bakabildim işteyim de :D

    YanıtlaSil
  3. bide, davetiye göndericem millete, onun linkini bulamadım!! behbeeh kendimi çok becerinkksiz hissediyorumm

    YanıtlaSil
  4. 2 hafta önce başvurdum ama bana davetiye göndermedi daha tavşancıklar!!

    YanıtlaSil
  5. ben de basvurdum, ama ses cıkmadı, bi arkadaş yolladı bana. davetiye de o yolladıktan 1 hafta sonra geldi!!

    YanıtlaSil
  6. ohaa bana da yolladı eleman demek ki anca gelecek

    YanıtlaSil
  7. Bu gün ben de wawe'yi denedim. Pek bir şey anlayamadım şimdilik. Çalıştığım hastanede de engelli değil, uzun sürede engellemezler herhalde. Davet olayı bitince anca kullanılabilir kıvama gelecektir.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim