KÖR BİR KEDİYE YUVA ARIYORUZ VE çok hastayım

  • Kasım 18, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 12 Comments

Remember that kitty we found 2 weeks ago?

ya iki hafta önce buldugum kediye yuva bulmamız lazım yoksa uyutacaklar. şimdilik geçici bir yer bulduk gibi. yakında, yörede, 2 gözü de görmeyen kediyi sahiplenecek birini tanıyan varsa lütfen şu numarayı arayıp mehmet beyle görüşmek istesin: 0 505 6834388

ben çok hastayım. pazar istanbuldaydım 20sine yani cumaya kadar da kalmam gerekiyordu, ancak ateşim çıkınca geri geldim ve doktor tüm hafta rapor verdi. şuan ateşim yok çok şükür ama öksürmekten ölüyorum ve bogazım berbat, sesim travesti sesi gibi..

böyle işte. benden haberler. bitti. gudbay.

You Might Also Like

12 yorum

  1. geçmiş olaaa ayrıca travesti sesi iyidir insan vay bee benden güzel travesti olurmuş diyor :F

    YanıtlaSil
  2. .meropecim , geçmiş olsun, bol bol sıvı al , üşütme kendini, kat kat çorap giy.. sana ıhlamur kaynatsınlar, buğuseptil yapsınlar. ayağına sıcak su torbası da koy gece... bütün anaç yapım ortaya çıktı, kör bir kedi, hasta bir kız çocuğu. gözlerim doldu inan.
    kediyi uyuturlarsa burda yazma yaa.. nasıl dayanacağız.

    YanıtlaSil
  3. Yavru kusum,
    Sahiplendirme meselesi en iyi Facebook uzerinden yuruyor. Lutfen bir ilan yazip paylas (sayet facebook'un varsa) ve biz de paylasalim.

    Sana da cok cok cooook gecmis olsun, azicik dinlen, keyfine bak:)

    YanıtlaSil
  4. Ben sunu yazdim "status'ume". Paylasiyorum.

    Aciiiiiil!!!! İzmir'de iki gozu de kör bir kedicik bulundu. Şayet sahiplendirilemezse uyutulacak. Kör olduğundan özen istiyor. İlgilenen varsa lütfen 505 6834388 numaralı telefondan Mehmet Beye ulassin. Arkadaslar, alamiyorsaniz da lutfen PAYLASIN!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. amalth, yazdım feysbuka..


    y. cim tesekkur ederim valla gelip bakmıs kadar oldun :)

    rukneddin, sen sesimi duysan böyle demezsin ... hamileler çocugunu dusuruyo ben konusunca o derece yani

    YanıtlaSil
  6. omen'in müziği eşliğinde geliyor
    nazire şenlendirici ses tonuyla
    "yüce isa!"

    YanıtlaSil
  7. meropum gecmisler olsun. benim de sesim hepten gitti bu sabah artik. mudurum "ruyalarim gercek ldu, oh be" dedi. kocam guldu. yan odadaki ho$$ikler "ulan sesin cikmiyor ama yine her bokun icindesin" dediler, alindim, odama geri geldim. sesim acilinca gostericem orospulara.

    neden bugun ise geldim diey uyuz oldum, eve gitcem. allah sifa versin hemsire...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, ben de yeni atlattım geçirdim bitirdim. Olan iş değiştirme tatilime oldu, bütün hafta yattım (:

    Kediye bir yerler düşüneyim sorayım ben de.

    YanıtlaSil
  9. oof of çalışan insanın hasta olması çok boktan bişey.. kırk yılın başında bir izin gördüm dersiniz evden çıkılmaz :(

    holy jesuss!

    YanıtlaSil
  10. Ev bulundu postunu silmissin ya...

    İcim acidi...

    YanıtlaSil
  11. tam sevinio rahatlamışken geldi haberi .. dünyada mutlu son diye bişey yok ki zaten

    YanıtlaSil
  12. daha iyi oldun mu? dinlendin mi haftasonu?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim