bastards will never take me down

  • Kasım 09, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 27 Comments

nedense bunu kolumun içine dövme yaptırmak istiyorum. şu ana dek dövme ile benim aramda duran tek şey hastalık korkusuydu. annemle geçen sene gidip birer tane yaptırıcaktık da, hastalık bulaşır diye korktuk, izmirde öyle çok tavsiye edilen bir yer bulamadık.

dinen günah olduguna inanmıyorum çünkü deri altına enjekte ediliyor,  her tür abdest ise deri üstü ile alakalı. arkadaşlarımın pek çogu nasıl yaparsın günah diyor, bunun günah oldugunu savunmak da vucudu değiştirmenin günah olmasından ileri geliyor. o zaman kaşımızı almak, dişlerimizi düzelttirmek, estetik yaptırmak da günah. yani ya biri, ya hepsi bence. böyle yani..-inanın artık dövme yaptırsam nasıl olur dedigimde ama günah ?? denmesinden çok sıkıldım günahsa da bana günah yani, benim götüm haşlanacak seninki degil güzel dost-

birkaç güzel dövme fikrim vardı, hepsini de el bilegimin içine yaptırmak isterim.. "daima saf-toujours pur" un latince anlamını sormuştum, sempre pura demişlerdi sanırım.. o da olur dövme bana, ama latince tam nasıl onu ögrenmek lazım..

bi dövmem olsun istiyorum yea.

You Might Also Like

27 yorum

  1. evet kaşımızı almak,estetik yaptırmak da günahmış :)

    ama dövme konusunda emin değilim zaten kimse kesin bir cevap vermiyor,bi ara ben de çok istiyordum lakin bir gün yaşlanıp şişko bir buruşuk olacağımı düşündüğümde vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
  2. benim götüm haşlanacak kısmı çok mantıklı :D haşlanmaz gerçi bence. yani günah falan olduğunu sanmıyorum öne sürdüğün sebeplerle aynı şeyleri düşünerek.

    YanıtlaSil
  3. günah olup olmadığı konusunda ahkam kesmek bana düşmez ama ben de günah olduğuna inanmıyorum. ben temmuz ayında yaptırdım dövmemi ve her baktığımda mutlu oluyorum. şimdiden ikincisi için vücudumda yer düşünmeye başladım bir de :) kesinlikle tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
  4. kırmızılı, nolcak işte o da senle yaşlanır beya..

    loana, evet, her koyun kendi bacagından asılsın dimi :) ne cok karısıyoruz baska hayatlara.. ben de öyleyim malesef, bazen kendimi en yakınlarımın hayatına çok fazla müdahale ederken bulmuyor degilim..

    YanıtlaSil
  5. gülş, anlat bakalım acıdı mı, cimcirik gibi diyo kimi kimi de etimi bölerttiler canımı göcerttiler diye anlatıyor. son noktayı koyalım piliss!

    YanıtlaSil
  6. ya ben tam da tarif ettiğin yere kolumun içine yaptırdım, ilk başta o çıkan sesten korkuyor insan ama neredeyse hiç acımadı diyebilirim kaldı ki ben kan aldırırken bayılma seviyesine gelecek kadar da mızmızımdır. ilk başta birazcık yanma hissi oluyor ama aynı bölgede çalışmaya devam ettikçe iyice alışıyorsun. zaten dövmeciler de hassas, azıcık yüzün ekşise anında duruyorlar. sonrasında da 10 gün kadar bepanthene'le yaşayınca mis gibi oluyor valla. hatta benimkinin linki de şu oluyor: http://yerelmasindakiyer.blogspot.com/2009/07/stargaze.html

    :)

    YanıtlaSil
  7. İzmir'de gidilecek yer var. İki tane onerebilecegim yer var ki bunlardan biri bundan 7 sene kadar once benim dovmemi yapmisti. Hastalik mastalik da kapmadim vallaha:)

    YanıtlaSil
  8. İsim sıkıntım var.

    Ancak biri, Kıbrıs Şehitlerinden girip Kubilay dersanesini geçince sağa dönüyorsun. Üçüncü dükkan mı beşinci dükkan mı ne.

    Diğeri arkadaşım zaten. Bir telefona bakar.

    YanıtlaSil
  9. "aklında duracağına kolunda dursun"

    dedi 4.yü düşünen 3 dövmeli hesi :B

    YanıtlaSil
  10. ha bir de izmir demişken, gn hanım (http://gnhnm.blogspot.com) dövme ustası luba goldina'nın yanında çalışıyor. istersen bi de ona sor.

    YanıtlaSil
  11. Hesi, tenks yu veri maç hehehe

    bi sorayım hemen o dediin yere bakalım :)

    Amalth, senin dediin yer Hesi nin dedigi yer olabilen mi acaba? bir arkadaş da bana diptatoo yu önermişti. fakat istanbul beşiktaşta çok saglam bir dövmeci varmış, haftaya ist. geliyorum yapsam mı bi çılgınlıkk

    kollar patlıcan olmasa.. biraz kilo vermeyi bekliyorum :) dövmem zayıflayınca buruşmasın!

    YanıtlaSil
  12. kardeşim 3 gün önce yaptırdı, acıyormuş ama bayıltıcı bir acı olmuyormuş. benim de dövmem ve yaptıracağım yer hazır ama malum nedenlerle 2 yıl falan yaptıramazmışım :/

    YanıtlaSil
  13. dövme iyidir.ben yaptırmadan önce ciddi anlamda araştırdım.seninde söylediğin gibi abdest geçmiyo diye bişey yok sadece Allah'ın verdiği vücudu beğenmeyip üstüne desen felan çizdirmek amaçlı yaptırdığında günah.yaptıranlarda bu amaçla yaptırmıyo zaten.ama şunu söyliim..kesinlikle bi hastalık.1 taneyi yaptırınca heryerine yaptırasın geliyo.

    YanıtlaSil
  14. Sel, ben bi tae yaptırıcam hepi topu, şirket satıcak gibi düşünüyorum anasını satiim herhalde ikinciyi yaptırmam dicem ama büyük de konusamam

    YanıtlaSil
  15. ya ben de çok istiyorum dövme ben de kolumun içine ölüm yadigarlarinin resmini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Yaptırdıktan bi müddet sonra bana "haklıymışsın" diceksin =D Bide acımıyo korkma..Benim derim haddinden fazla hassas olmasına rağmen hiç beklediğim bi acı hissetmedim.Ama kemikli yerler biraz acıyo.O da dayanılmıcak gibi değil.

    YanıtlaSil
  17. uu morgana, bir dark mark da güzel olabilirdi tabi :D

    YanıtlaSil
  18. Şekerim sen iki daha bekle. Bir kaç ay içinde ben bir tane daha yaptırıcam zaten; beraber gider grup indirimi yaptırırız:))))))))))

    Bir de dövme yaptırmak için güneşin etkisinin geçmesini beklemek en hayırlısıdır. Daha yara iyileşmeden güneş görürse mürekkebin rengi atabiliyor.

    Bir de şu kol içi meselesi azucuk dusundurucu. Bel, alt bacağın dışı ve kol içi adamın anasını belleyen konumlar.

    Ağrıyı ilk 15-20 dakika yogun duyuyorsun, sonra uyustugundan pek hissetmiyorsun lakin ben senin acıyı taktığını düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  19. oluur annem sen ben beraber dideriz :DDD

    acıyı takıyorum yaa ben cok korkagımdır!!altıma sıcarım korkudan öyle bi korkaklık huyum kurusun.. ama öf ne yazdırıcam bir türlü karar veremedim.

    begendigim bir sarkı repligi mi olmalı, öylsine kendi uydurdugum bisey mi, latin mi ingilizce mi.. mi mi mi.. sorular sorular..

    YanıtlaSil
  20. Cince yazdir:D

    Hem 10 kelimelik seyi uc harfle anlatio adamlar, hem daha ucuz olur daha az murekkep gideceginden, hem de daha az canin yanar:P

    Latinde apulus dupulus derken bütçede delik açan cinsten olabilir:P

    YanıtlaSil
  21. ay çince hayatta olmaz. sevmiyorum :))
    bi çizgi bile önemliymiş valla. bi cizik yanlıs atar ananı zikim yazar neme lazım heheheh ben almıyım :p

    YanıtlaSil
  22. :))) Mumkun cidden. Ben dovmecinin gormedigim yere dovme yapmasini istemem! Neler olduydu bir seferinde hatunun kalcasina:)))))

    Bu arada mimlisin, gormediysen kulaginin dibinde bagiriyim dedim:P

    YanıtlaSil
  23. hiii nasıl kaçırdım bunu ben, dur hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  24. Vucuda kalıcı iz birakmanin mantıkla bagdasacak hic bir tarafı yok bence. Bugun begendigin seyi yarın sevmezsin, geri alinmiyo ki bu zimbırtı? Dini hassasiyetin varsa abdesti dusundugun kadar biseyi niye yaptigini da dusun derim ben. Canım istedi, gidiyim yaptiriyim diyip baska hicbirseyi umursamamak cok mu akillica? Binde birlik bir risk bile olsa allerji, enfeksiyon, vs. bu yaptirmamak icin yeterli bir sebep. Sakınmak isteyen,ince dusunen daha fazlasini da bulur mutlaka, Allah akil fikir vermis degil mi?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim