Entellikte önemli bir eşiktir Woody Allen filmleri

  • Kasım 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

entellikte önemli bir eşiktir wudi elın filmleri.

dertsiz başa derttir.

ey enteller, seviyorum dediniz canınız yandı, sevmiyorum dediniz ağzınıza sıçtılar,

nedir sizin bu wudi den çektiginiz :((((

yazık!! yeter artık entellere kıymayın, ltfen bırakın onlar da insan gibi ahkam kessinler tamam mı!!!!

izleyip de bişey anlamıyosunuz sonra caanım entelleri didikliyorsunuz pis kargalar!!

You Might Also Like

7 yorum

  1. everything you always wanted to know about sex için pek bir entel olmaya gerek yok aslında :D ama tabii wudi önemli bir mihenk taşıdır entelliğe geçişte... hem new yorklu, hem yahudi, hem yönetmen daha ne olsun yani! bunun bir adım ötesi david cronenberg. veya onun bir adım ötesi woody allen da olabilir. mesela ben neden entellikte önemli bir mihenk taşı değilim? müslümanım, salihliliyim... aynı filmi ben çeksem olmaz yani recep ivedik muamelesi görür. gerçi adım yatkın yahudi adı olmaya ama yine de gerçek ortaya çıkınca hiçbir entel beni sevmez :(

    YanıtlaSil
  2. fdlşkgşldjfşgjdşfgşldwdş

    ya biliyomusun bi yazı yaarken heyecanla bekliyorum acaba cevdet bey ve ogulları gelip kekretecekler mi?? ve yine yorum okurken kahvemi püskürtecek miyim?? çok komiksinzi ya da ikimizin de espri anlayışlarında hasta bir yön var!

    yor welkom!! evribadi kam tu yorself!

    YanıtlaSil
  3. entel olamayacak kadar arabesk ve fantaziyim, o ye beybi

    YanıtlaSil
  4. zuhaduahuaha teveccühünüz efendim fakat zaten enteller de fantastik değil midir? yahudiler de arabesk değil midir? öyleyse siz de bir entelsiniz belki de

    YanıtlaSil
  5. Woody allen = Fenni gözlükçü

    benim primary bakış açım budur kendisine. Entel miyim değil miyim yardım edin memedalibey

    YanıtlaSil
  6. entel olsam bilecegidim ama degilim ki..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim