ölecek miyiz lan hepimiz, birisi söylesin öleceksek bilelim

  • Kasım 02, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 12 Comments

nedir bu domuz gribi arkadaş. ne gripmiş. kabusa önüştü. aksıranı linç edecekler. bogazım azıcık gıdıklansa nefes darlıgından hakkın rahmetine kavuşacak gibi pirpirikleniyorum. uuuu korkuyorum. bugun işyerinde biri grip oldu revirden hemen maske taktılar, bugun eve gidicek ve iyileşene kadar bir daha gelmeyecek.. ay çekici aslında. ateşim var desek, gelmesek falan!! mehmetlerin ingiltere ofisinin yarısı domuz gribi olmuş ama hepsi geçirmiş çok şükür. aslında ben kendimden çok kocam için korkuyorum, alerjik astımı var, domuz gribi degil de nefes darlıgı öldürüyor falan dediler mi acayip korkuyorum, Allah korusun. nereden çıktı bu virus? kim çıkardıysa -insert nazire şenlendirici ses tonu here-  allah belasını virsin!!

"viruses have their own minds.. who knows?"

demiş bir bilim adamı. ben o virusun de senin de tee mına koyim, davul kafalı. laboratuvara girip yok kadın çikolatadan mı mutlu oluyor, erkegin çükünü hatmi mi düşürüyor diye araştıracagınıza önce adam olun da zirnik kadar viruslere çözüm bulun, sapır sapır dökülücez hepimiz sizin yüzünüzden götler!

You Might Also Like

12 yorum

  1. hakkaten ya,adamlar ölümsüzlüğe çare bulduk diye her sene yaygara koparıyolar,şuncacık gribe bi çözüm bulamıyorlar.
    eşinin ofisinde yarısı domuz gribi olmuş ha!onlarda nasılmış durum,ablamla kızkardeşime sordum(almanya-avusturya)kimse tınmıyo diyolar,enterasan yani

    YanıtlaSil
  2. hakkaten ya,adamlar ölümsüzlüğe çare bulduk diye her sene yaygara koparıyolar,şuncacık gribe bi çözüm bulamıyorlar.
    eşinin ofisinde yarısı domuz gribi olmuş ha!onlarda nasılmış durum,ablamla kızkardeşime sordum(almanya-avusturya)kimse tınmıyo diyolar,enterasan yani

    YanıtlaSil
  3. ne bileyim kurban.. önce ricırd diye biri olmuştu, baya korktular adamı bi ay ofise sokmadılar iyileştigi halde. sonra alışmışlar, baya bi insan olmuş atlatmış yani. britanya tabi bu didigim ;)

    YanıtlaSil
  4. ben oldum bişi de..grip miyim nezle miyim neyim belli diil... ses travesti moduna geçti ama

    YanıtlaSil
  5. oyy geçmiş olsun.. izin al bari de yat evde :(

    YanıtlaSil
  6. benim de bademciklerim şiş oturuyorum öyle, kırgınlık gelsin diye bekliyorum. geldi gelecek.

    YanıtlaSil
  7. ne domuz bir gripse bitmedi illet şey.Türkiye ye döncem diye seviniyordum hoop orda da patladı kaç haftadır haberlere bakmaya korkar oldum.El yıkama hastalığına kapıldım,kalabalık ortamlarda resmen nefesimi tutmaktan ölcem ondan korkuyorum çare çare diyorlar abd de bi kız geri geri yürüyormuş iğneden sonra evet aynen böyle bir şey duydum dün grip olmasam bile korkusundan ölüp gitcem of!

    YanıtlaSil
  8. hevesli, geçmiş olsun yaa! valla iyi bak kendine koru vucudunu hava çok soguk :(

    YanıtlaSil
  9. yagmur, tamamen katılıyorum. bir de herkes farklı bişey söylüyor, çıldırıcam resmen! kimi ölme riski yüzde bir diyo, kimisi onbinde bir.. kimi diyoki ateşleniyomuşun, öbürü yok ateş yok öksürük var der.. aaa ama ne gripmiş yahu

    YanıtlaSil
  10. yok yahu domuz gribinde bşi pimpiriklenmeyin türkiyeye ilaç mı satıyorlar artık ne bok yiyolarsa bi burda yaygara kopuyo yahu...

    YanıtlaSil
  11. Merope Hanimcigim, uzun zamandir sizi takip ediyorum ama bir türlü özgüvenimi toplayıp yorum yazamıyorum. Ama simdi sessiz kalamayacagım. Bu konuda da beni güldürdünüz ya pes yani, anneannem olsa sizin kocanız hic yaşlanmaz derdi. Burada (Almanya) herkes üc dört ay önce panik vaziyetindeydi, simdi bakıyorum benden başka ipleyen, cocuklara el yıkattırıp yalancı igde suyu icirmeye calışan yok. Benim eşimde de alerjik astım var ne yazik ki ama bir sürü Alman gibi aşı olmak istemiyor. Benim de ödüm patlıyor. Üstelik biz burada Bayan Senlendirici'nin ses tonundan da mahrumuz, inanın nasıl bir ses tonudur hic bilmiyorum. Size Almanya'dan sevgiler gönderiyorum, saglıklı günler...

    YanıtlaSil
  12. sevgili jujube hanım, yavrum bakınız blogun sol tarafında yorumları seviyorum falan gibi bişey yazıyor :))) yorum yazın yazdırın efenim...

    hoşuma gidiyor farklı kişilerin tepkilerini okumak. you are always welcomee!! oradan kuduz gibi duruyor olabilirim ama inanın ben ısırmam. :DDD

    umarım burda da öyle olur.. 9 kişi hakkın rahmetine kavuştu.. insan üzülüyor ister istemez, ama acaba mevsimsel gripten geçen sene kaç kişi vefat etti onu da bilmek lazım.

    nazire hanımın ses tonunu da bulup yükleyecegim, emin olun. size sözüm olsun :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim