Geçmişe bir el Uzatıp İnsanları Çekmek, veya Yenilerini Geleceğe sürüklemek

  • Haziran 29, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

İlk yonja denilen siteyi duymuştum. hiç üye olmadım çünkü sevgili bulma sitesi gibi gelmişti, ve zaten canım gibi sevdigim bir sevgilim vardı.

Sonra sosyomat i gordum, orda -ekşi sözlügün sayesinde haberdar oldugumdan - bir hesap açtım; yazılar etiketler falan. ama sarmadı elbette.

Şimdi de facebook var; gerçekten hoşuma gitti, eski okul arkadaşlarımı gördüm, sözlükten felina beni dürtmese haberim olmayacaktı gerçi ordan ama.


ve facebook profilimi koyucam bloguma, geçmişten tanıdıkları bulmak o kadar kolaylaşacak nasıl olsa facebook yayıldıkça. ama gercek adımı yazmadım :) çünkü internet iyi niyetli bir yer degil. (internet iyiydi de cevres kötüydü)

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim