Din çıkarsam ne gibi kurallar koyardım?

  • Kasım 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 26 Comments


1. Şakalaşmayacaksınız . her şakada igrenc bir gerçeklik payı vardır ve sizi hamile bırakabilir. şaka yok.

2. Makyaj malzemesi kullanmak yok. herkes oldugu gibi gözüksün, gözün büyükse büyük küçükse küçük. biz seni sivilcelerinle, dügmelerinle seviyoruz, fondü sürmene gerenk yok.

3. feysbukta Atatürk ü korumak, ülkeyi kurtarmak, 10 milyon kişi toplamak, profiline kimler bakmış nasıl ögrenirim diye araştırmak KESİNLİKLE yasak. göt kesilir.

4. kendine iyi bak cnmm demek yasak. bunu diyen ömür boyu email gönderemiyor.

5. fowvırdçılık yasak. önüne geleni yedi sülaleye göndereni bekaa vadisine gönderiyoruz tek yön.

6. 3 kızın bir araya gelmesi ve kilo almışın vermişin muhabbeti yapması YASAK. bannn!

7. Erkeklerin playsıteyşın ve kız arkadaş/eş arasında kalıyorum çok acı çekiyorum muhabbeti yapıp kafa zikmesi YASAK!! zıbaamm

8. ugg, sarı cat, nazarboncuklu isimli kolyeler, kenarı fosforlu tayt gibi akımları düşünün. sokaga çıkıyosunz herkes aynı bokun llacivertini giymiş geziyor. bu yasak! ucunda aforoz var! şişe gecirip kebap yapıyoruz heheheh.

9. farkındalık ve  serzeniş  kelimeleri YASAAAK... atarım dinden. bozarım. cort.

10. sinirlenince agzına geleni söylemek sevap, susup da masum pozu takınıp arkadan ghidip iş cevirmek günah. ne yapıcaksanız insan içinde yapın !!

11. kişisel gelişim, düşünce gücü kitapları çıkamak BANNNNNed! yazanı, basanı, kazıga oturtçaz. başka  süprizler de var.

12. doktor görünce benim de buram agrıyeeodu yeaa demek yasak. yapanı kesicez.

13. kocanın, sevgilinin reklamını yapmak yasak. biz kadınlar bunu çok yapıyoz. çıkıp da "benim hatun erik gibi, bi memeler var daş" yazan örkek gördünüz mü? biz de yapmayalım. manita övmek yasak.

14. yalan söylemek serbes. bunu yasaklasak herkes ölücek bu öngörüyü ve büyüklüğü gösterdik. koyun gitsin!!!

15. bayramda seyranda, "sizin de kalbinize gökten kelebekler ve pembe baloncuklar insin, yüreginiz ferahlasın, bagırsaklarınız şor şor aksın işallah hiç tıkanmasın" tadında şiirSEEEL ve herkese birden gönderildigi belli mesaj göndermek yasak. insan gibi "bayramınız kutlu olsun" yazın LAN!! ne şekil yapıyonuz!!

başka kurallar da düşüncem. siz destek verirseniz varolucak bu din. çok saglam planlarım var. desteginizi bekliyoruz.

You Might Also Like

26 yorum

  1. facebook a konulan resimlere ve yapılan yorumlara sınırlama da getirilsin,istemiyorum kocasıyla sevgilisiyle karısıyla bilmem kimiyle her boku görmek.Olan var olmayan var insan haklarına saygı önemli bu hususta.

    YanıtlaSil
  2. makyaj yapmak yasak yalan söylemek serbest bu ne yaman çelişki anne?
    estetik yaptırmak yasak mı?
    çünkü yasak değilse arkasından "burnumda et vardı böööyle nefes alamıyodum onu aldırdım" diye yalan söylemek serbes. bence bu önemli bi konu.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. yagmur, o da olur neden olmasın?

    hevesli, ya koca bi endustri olustu :d o endustriye gıcıgımm

    YanıtlaSil
  5. ben de para dokuyorum o endustriye yasaklansın da rahat edelimm

    YanıtlaSil
  6. beni de alın bu dine!! hatta bir ara peygamber olarak gönder de kişisel gelişimcilerin alayının kafasını yere sürterek kişiliklerini geliştireyim!

    YanıtlaSil
  7. bence sizden şahane peygamber olur.. kafanızda kesik karpuz kabugu, üzerinizde sadece bir incir yapragı ile kitlelere seslendiginizi ve brek dans yaptıgınızı hayal edebiliyorum!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel kurallar :D direkt müridin olurum.

    YanıtlaSil
  9. inatçı şu an gözyaşlarımı tutamıyorum. çığ gibi büyüyoruz

    YanıtlaSil
  10. bana mezhep versene, hiç mezhep yok bak ilk benim aklıma geldi adı hafif mezhep.

    YanıtlaSil
  11. sana hafif mezhep verdim gitti, bölünün!

    YanıtlaSil
  12. hevesli ya sen de bil. muhendisisin dimi? yazılımcı mısın nesin seen :))

    YanıtlaSil
  13. Nereye basvuruyoruz?

    YanıtlaSil
  14. iyi de "serzeniş" kelimesini ben kullanıyorum ki.

    Eh ilk "dinden atılan" kimse de ben olurum o vakit.

    YanıtlaSil
  15. Sayet her onune gelene kizim, oglum demeyi de yasaklarsan ben de katilir ve hatta ilk ibadethanemizin inşa edilmesini sağlarım.

    YanıtlaSil
  16. Aha şimdi gördüm, yazılımcıyım ivit (:

    YanıtlaSil
  17. gunde 3 vakit moonwalk yapalim. farz olmasa da sunnet olsun.corapla ama, parkede olursa daha cok sevap olsun.

    YanıtlaSil
  18. 11. kişisel gelişim, düşünce gücü kitapları çıkamak BANNNNNed! yazanı, basanı, kazıga oturtçaz. başka süprizler de var.

    bence en güzeli bu,hatta bi auschwitz hoş olmazmıydı bunlar için?

    YanıtlaSil
  19. güzelmiş :))) şeyh sen misin :)))

    YanıtlaSil
  20. Merope Hanimcigim ben bu yaziniza da gözlerimden ve agzimdan su damlaciklari sacarak güldüm, bu abdest bozmasin. Bir de erkeklerin esleriyle birlikte sabirla Jane Austen romanlarinin beyazperdeye uyarlamalarini (esimin deyimiyle hardcore romantik :)) seyretmeleri büyük sevap olsun. Ne dersiniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  21. Hardcore romantizm bilakis ağır günah olmalı ya, eğer din sahibi günah saymazsa ben kendi mezhebimde mekruh sayıyorum.

    YanıtlaSil
  22. benim adsiz, becerememisim adimi yazmayi

    YanıtlaSil
  23. canım :))
    hıyarlık bende ya, tahmin edememişimm

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim