Vuruşkan apartmanı

  • Kasım 05, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 13 Comments



Loreathan'ın blogunda, ayda vuruşanlar faciasını gördükten sonra,aklıma geldi. bunu sizinle paylaşamadan duramazdım conconlar..

İzmir, yeni girne de, otobana girerken bu yapıyı görüp de arabayı şöyle zikzaklatmayan sürücü var mıdır? Vuruşkan apartmanı..

apartmanın adını koyarken ne gibi hisler içindeydiler, müteahit laz mıydı, veya arsa sahibinin soyadı mı bu, apartmanda oturanlar adreslerini söylediklerinde başlarına neler geliyor?

merak ettigimiz çok soru var.. bu da anadolumuzun gizemlerinden biri işte.

You Might Also Like

13 yorum

  1. aehuaheuahaa koptum.
    süslü püslü yazmışlar bi de püüüü!

    YanıtlaSil
  2. shhahahhahahah
    nasıl da buldun hemen yahu :D süpermiş

    YanıtlaSil
  3. sahibinin soyadı vuruşkan hakikaten :)

    YanıtlaSil
  4. ne zaman gittin de cektin fotoyu ya

    YanıtlaSil
  5. Soyisimleri Vuruskan olabilir.

    Belki o da savasci, vuruscu falan anlamindadir diye iyimser dusunmek istesemde..

    Hehehe seklinde gulmemek elde degil :P

    YanıtlaSil
  6. apartmanın önünden her geçtiğimde kopuyorum yaa:D

    YanıtlaSil
  7. Biliyorum bu apartmaniiiii! Hep benim aklimdan gecerdi git cek kizim sunun bi fotografini die:) Sen benden once davranmissin, ellerine saglik:))))

    YanıtlaSil
  8. BEN ÇEKMEDİİİM RESMİ :)
    internetten buldum voink!

    YanıtlaSil
  9. Valla kocaman komikaza de yaziomus orda. Benim icin curumus gozlerim gormuyor artik:)))))))

    YanıtlaSil
  10. ya adamların içinde kötülüğün zerresi yok ya da deniz havası hiç yaramamış :D

    YanıtlaSil
  11. bence kötülügün zerresi yok!!

    amalth, aman canım ya ben de görmüyom hiç sadece öyle büyük büyük yazdım kii yarın öbürsü gün biri gelip komikazeden çalmış demesin hehehe :)

    YanıtlaSil
  12. yalnız leylak sarabı, tanıyosan sahibimi, selam söyle :D

    YanıtlaSil
  13. yaa ben bu apartmanın çok yakınında oturuyorum. mütteahhitlerinin soyadı vuruşkan:))) hatta altında bi kebap salonu var defne diye, o da defne vuruşkan:))) ya böyle soyadım olsaydı kesinnnn mahkeme kararıyla değiştirmiştim. hele bu apartmanda otursaydım evimi satmıştım:)))) haa bi de biraz ilersinde bi park var o da emekli albay bilmem ne vuruşkan parkı:))) puhaaaaaaa.....

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim