kuescıns en ensvırs

  • Kasım 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

amalt, beni mimlemiş. Amalth, çok aradın mı bu soruları amaaaallth, kim yolladı bunları sana :)
bide en sonunda 5 klişeyi soruyo ya :) aslında bu soruların hepsi, klişe hehehe (Amalth'cım da yazısında bunu belirtmiş zatin.)

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
ülke gündemi ile son günlerde hiç alakam -bilgim yok malesef

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
ismail yk facebook lu bir şarkı yapacakmış. kesin ondan ederim.

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
steakhouse burger, vıcık yag lan..

En son hangi sakatatı yedin?
yimedim. yimem.

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
deyvid bowie cat people olabiler?

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
ancuktaoyepap ... üsttekinin aynısı

En son hangi yerli filmi beğendin?
ulak

En son hangi yabancı filmi beğendin?
eee.ööö..election

En son hangi kitabı okudun?
the host

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
loco roco

En son hangi mizah dergisini okudun?
uykusuz

En son neyden korktun?
kendi popomdan. (aynada gözüme ilişti de)

En son kime veya neye küfrettin?
işyerine hühühühü

En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak da olabilir)?
salak bir sunumdan

En sevdiğin 5 film?
brotherhood of the wolf, the fountain, color purple, pans labryrinth, janghwa hongryeon

En sevdiğin 5 şarkı?
Chop suey!, of wolf and man, call of cthulhu, my hope the destroyer, into the storm

En sevdiğin 5 yemek?
tavuk sarma, bildiin sarma-dolma, teze fasulye, mantarlı et yemekleri falan..

En sevdiğin 5 isim?
yosun, ida,  çakıl, severus, felin

En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
icewind dale1, icewind dale 2, baldurs gate 1, baldursgate 2, arcanum

En büyük korkun nedir?
bindigim uçagın düşmesi

En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
bilmiyom ki.

****sonuna kadar okuyan varsa tebrikler.****

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ben okudum sonuna kadar:))))))

    Cevap verirken ne sancilar cektim bilemezsin, ama zaten mimleyen arkadas "amaaaaan" diye soylenecek olsaniz da birkacinizin cevap verecegini dusunuyorum demisti:))))

    Yok abi, bana soru sorulunca kal geliyor bana. 80 klişe sayarım şimdi sana ama orda 5 klişe sorunca gelmiyo kuzucum aklima birsey!

    YanıtlaSil
  2. eheh tahmin edebliyorumm
    ya senin mesincirin var mı? mymerope@hotmail.com ekle beni varsa

    YanıtlaSil
  3. sonuna kadar okudum nolur beni de tebrik et :/ (çok eziğim lan)

    YanıtlaSil
  4. Tebrünkleeer hevesliii
    böyle berbat bir yazıyı bile sabırla okudun :)

    YanıtlaSil
  5. Sonuna kadar okumayı başardım. hakkında çok klişe gerçekler öğrendim. bunları kullanacam. Nerede kullanacağım hakkında bir fikrim yok ama bu yaznı link verip "işte o klişe" şeklinde gadgetlerle ifşa etmek istiyorum. ya da etmem bilemedim. etme eyleme diye şarkılar vardı, yerli şarkı sözlerinin çok önemli bir kısmı bence, böyle etme eyleme şeklinde sevgiliye yakaran şarkı sözleri yazıp bunlardan minimum 10.000 lira kazanmayı ihtiva ediyor.

    ayrıca şimdi bu konu açıldı da mesela yerli şarkılarda koşullu cehennem isteği de çok moda. bunun uzatılmaması gerek bence. mesela en son geçenlerde gökhan tepenin bir şarkısında rastladım, "sensizlik ödülse, kalemim kırılsın" gibi bir dizesi vardı. manyak mısınız arkadaş? durup dururken hangi insan evladı çıkıp "bak gökhan artık bu hatun kişisizlik senin ödülün olacak. tabi eğer kabul edersen...(bu kısımda görevi açıklıyor)... umarım bu sözlerim karşılığında yapacağın şarkı beş saniye içinde kendi kendini yok eder" der ki? Nedir bu kendini önemseme. Bize ne lan sizden.(Bu arada ikinci tekil kullanıyorum ama hitabımın muhattabı Gökhan Tepe ve "seninle cehennem" şeklinde yapılan şarkılardır) Şimdi bak sinirlerim hopladı gene bu konu aklıma gelince.

    Postun konusundan epeyce saptım. Bu nedenle soruyorum; Who is more lame here? :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim