bayram çocukları asansöre sıçmış

  • Kasım 28, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments



Asansörü açınca acı gerçekle burun buruna geldik
bayram süprizi!!!!çocuklar asansöre sıçmışlar. ya da biri yapmış bilemiyorum maşallah kütük gibi bırakmıştı çünkü. ya bu devirde hala çocugunu şeker toplamaya gönderen insanlara yedirmek istiyorum onu ben. el insaf ya. sapıgı var canisi var biri çocugu çekiverse içeriye gırtlaklasa sonra tv ye çıkar ağlarlar ama. 5-6 yaşındaki çocuklar sokakta ipini koparıp dolaşıyorlar yazık..

neyse biz bokun sahibini bulamadık ama apartmanca artık bayram çocuklarına kapıyı açmıyoruz, ama sürekli çalıyor zili yüzsüz veletler. yakında evin kapısını kırıp şekeeeeeeeeeer diye bizi dövüp ağzımıza sıçarlarsa şaşırmam.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Hahahahahahah! Öldüm!! Hahahahahaha!

    Ay gülmekten başka bişey diyemiyorum :)))))

    YanıtlaSil
  2. "neyse biz bokun sahibini bulamadık"

    Burasi sandalyeden dusurdu beni.

    Bizim zamanimizda isenirdi, simdi upgrade etmisler cocuklar. Bok dedigin pis kokar bir de.

    Cocuklari seker toplamaya gonderen aileler hakkinda soyledigin sey cok dogru. Sokaktan tek tek kacirip tecavuz ediyor herifler, bizimkiler evlere servis yapiyor.

    YanıtlaSil
  3. bayramlardan nefret ediyorum. elimde olsa ben de sokak ortasına yapıcam protestomu temsilen.

    çocuklar benim yerime şetmişler.
    götlerine sağlık ne diyelim.:)

    YanıtlaSil
  4. ben de güldüm ama boku ilk gördügümde çpok gülemedim 5 kat merdiveni çıktıgımız içinn

    0z-T evet aynen!! sokaktan cocuk kacırıyolar, bunlar da salıyolar cocuklarını hey Allahım..

    adsız, sana da hello and bye

    YanıtlaSil
  5. zeynebim, alemsin :)))

    ben de sevmiyorum hiç bayramları..
    sevdigim sevmedigim bissuru insanı öpmek zorunda kalıyoruz aman ayıp olmasn diye.. bir de koyunlar inekler kesiliyor daha kötü :(

    YanıtlaSil
  6. Neysek ibize bir kere geldiler ,5 kişilerdi ,bücür bücür hepsi ,duru ndedim şeker veriyim ,en bücür olanı alttan alttan kızgınca bakıp para yok mu para dedi ,şok olmuşum orda,aa yok dedim sen şeker ye :)
    Vay be çocuğa bak beni dövcek haraç kesmeye gelmiş resmen.Gıcık oldum.Bidaha gelen olsa hırsımı ondan alcaktım olmadı artık neyse:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim