Hayatımı değiştiren bir fenomen: Nazire Şenlendirici ses tonu ile allah belanızı virsin

  • Kasım 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments


Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!



0:17 - 18 inci saniyede, Nazire Hanımdan gelen o kutlu ses... okuyucularımız birkaç yazımda, ve sözlük entrymde "nazire şenlendirici ses tonu ile allah belanızı versin" referanslarımı çok merak etti, ve araştırmacı kişiligim dayanamadı, atına atladı, gitti buldu getirdi.

Herkese dinletin, siz de bir hayata dokunun, değiştirin... öyle böyle degil. 17. saniye diyorum. dinle.hayatın değişecek. hamilelere dinletmeyin bebek sonra öyle ses çıkarırmış. bekarlar dinleyince koca buluyor, çocuklar dinleyince beyinleri mentosla çitilenmiş gibi ferahlıyor..

are yu çekindirilist? yayın bunu. bütün ülkeye. cihana. bir cihat bu. bir çığlık. kitlesel orgazm sebebi, ilahi bir kuvvet. bir patlayış. bir haykırış. filmi çekilsin. kitabı yazılsın. ne olacaksa olsun, herkes duysun bu cümleyi.

"bugun  sadece bir saniyeni ayır, ve bu haykırışı dinle. bunu halkına borçlusun!!!!"

You Might Also Like

10 yorum

  1. kendime not:
    moralin bu kadar bozukken neden avuntuyu saçmalıklarda arıyosun ceren neden, nedennnn - insert nazire şenlendirici here-

    YanıtlaSil
  2. bunu öğrendiğimiz çok iyi oldu :D daha önceki yazılarda görüp de bir anlam veremediğimiz olay da böylece açıklığa kavuşmuş bulunuyor. onu türkçede nasıl ifade edebiliriz ki?

    allah bêlænızı versin -InsertNazireSenlendiriciHere-

    sanırım oldu

    YanıtlaSil
  3. bir de videonun sonunda yuuuuh yuuuuuh dedikleri yerde gülmekten sıçtım! hadi öyle iğrenç bir şekilde yuhalıyorlar onu anladık da neden bunu altyazıda belirtme gereği duyuyorlar? birisi çıkıp orda ne dendiğini anlayamadığını falan mı iddia ediyor acaba?

    YanıtlaSil
  4. "Ala bilanızı virsin" tarzı bir söylem. pek tuttum evet!

    YanıtlaSil
  5. Merope Hanimcigim, asil benim bugün moralim bozuktu. Size tesekkürü borc bilirim bu yaban ellerde beni boynubükük ve cahil birakmadiginiz icin.

    YanıtlaSil
  6. Kibariye'nin annesi dururken tanımam ben Nazire Şenlendirici filan.

    Hatirlio musun Gollum Teyzeyi?
    :)

    YanıtlaSil
  7. rukneddin bey, evet oldu! beni anlamanıza çok sevindim...
    yuh yuhh yuh yuh evet bence de çok yuh asdhkgfdsfblasbvlsAcnşa

    YanıtlaSil
  8. serkan! tutmana çok sevindm :))) hiç bırakma! nazirenin kıymetini bilmeliyiizzz

    YanıtlaSil
  9. jujube, efendim ne mutlu bana.. çok memnun oldum :D

    YanıtlaSil
  10. Amalth, hatırlamam mı!!
    şöfeeeer şöfeeer!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim