BBC Prime in şahane programları volum 1: Bargain Hunt

  • Kasım 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

her gece Weakest link i izliyoruz izlemesine ama, haftasonu da bu saçmasalak ötesi, ingiliz milletinin angutlugunun reklamını yapan programa da rastlamadık degil!

Programın konusu şimdi şöyle, 2 adet 2 kişilik takıma, bbc 300 pound veriyo. bu arkadaşlar da alıp eskiici pazaro, antikacı gibi yerlere gidip, 3 er tane zamazingoyu ucuza kapatmaya çalışıyorlar. adamlar zamanında dünyanın yarısını sömürge ettiklerinden, çinden hindistandan abuk subuk antika biblolar veya viktorya döneminden garip gurup eşyalar görmek mimkin.






Programı  bu yukardaki amca sunuyor ki ekşi sözlükte kendisi için "genelev çaycısı" na benziyor denmiş, yarıldım :) amcamız, diyorum ya sizin tenezzul edip eve sokmayacagınız eşyalara heyecanla sarılıp öpüp kokluyor, ulan allahın davarı, eski bi tahta parcası için bale adımlarında yürümeye ne gerek var desek de hersey bo$ dostlar..

neyse efendim. 300 dolarla 3 er esya alan takımlar, sonra bu 3 er eşya ile açık arttırmaya gidiyorlar. (  bu auction house denilen müzayede ortamlarında londra da bol bol varmış..) ve büyük bir şaşkınlıkla seyrediyorsunuz ki, sizin milyoncuda görüp almayacagınız saçmalıkta şeyler 60 pounda 90 pound a gırla gidiyor.. tabi kimi zaman tam tersi de oluyor, osuruk gibi tahta kutuya dayıyolar 150 poundu, sonra kalıyo ellerinde, 20 pound a zor satıyolar.. ingilizler pazarlık etmeyi bilmeyen, tuhaf bi millet valla. izleyn, çok komik :D

You Might Also Like

5 yorum

  1. ben dogum izninde paso seyrettim bunlari. biriktiren annelerin evlerinden neler cikiyor, ne paralar varmis o evlerde sasiriyorsun

    YanıtlaSil
  2. Adamlar en azından yeni fikirlerle yepyeni bir yarisma programı ortaya cikarmislar, begenirsin begenmezsin. Tutmazsa yayından kaldirilir olur biter. Kendi ulkemdeki taklit yarisma programlariyla kiyasladigimda bu programda en azından ozgun biseyler goruyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben de epey seyrediyordum bi ara ama sonra sıktı. yalnız aynı yayın kuşağında -yani sabah saatleri- auction'la eski evleri alıp içini yapıp daha yükseğe satmaya calıştıkları bir program daha vardı, onun bayağı müptelasıydım. yani adam 5 ay sonra yayınlanacak programı nasıl özenle çekmiş hayret ediyordum cunku ara ara gidip kontrol ediyorlardı, o anki piyasa fiyatını falan bildiriyorlardı tadilatı yapana. neyse, iğrenç anlattım ama bbc'yi bizim tv'lerle karşılaştırınca, hımm şey karşılaştıramadım, o derece almış yürümüş adamlar...

    YanıtlaSil
  4. nilufer, bbc2 de falan daha guzel programlar oluyomuş ya ben onları cıkartmayı beceremedim bi turlu

    ipex, o programı ben duydum ama hiç rastlamadım ya adı neydi :D ama onlarda da bi dandiklik var bence ya bizimkilerin dizileri çok daha özenli çekilmşi oluyo dimi..gercek kesit hariç tabi ! :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim