2009 un en gerzek internet sitesi ödülü

  • Kasım 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments

facebook a gidiyor..

bana saçma sapan insanları arkadaş olun diye önermesi, annemin ve kayınvalidemin de dahil oldugu bilimum akrabanın da bünyesine katılmasını geçtim amaaaa

5 gün toplam 40 saat işyerinde dipdibe oturdugumuz elemanı bana "reconnect with him" diye yazmasına iyice sinir oldum. yani bi bak dimi, işyerimiz aynı o bilgiyi girdik sana minigim.. neden böyle yapıyosun minnoşum..

amaaan, zaten haftada bir giriyorum onda da asabımı bozuyor, ne kadar kıl kaptıgım insan varsa hepsi eklediler listelerine(bu bloga girmiyor onlar ;) özellikle facebook ta blogumu paylaşmadım hiç, girmesinler diye heheh), ben de hıyar gibi ignore demedim kabul ettim. böyle girince ne kadar sevmedigim ot varsa görüyorum kapatıyorum. gerçi şimdi feed de o kişilerin olaylarını gösterme diyebiliyosun ama hiiç ugrasamam, eskiden çok sevmiştim facebook u zaten ben girdigimde de kimse yoktu dogru dürüst, anca işte bizim  gibi it çalışanları falan vardı, sonra nerdeyse mahalle bakkalımız bile girdi, ortalık kaosa döndü. eski kalabalık olmayan facebook iyiydi be..

aa bu arada, elimde 3 tane google wave davetiyesi mevcut, isteyen yorum bıraksın, o da feysbuka dönene kadar tepişiriz wave de. edit: davetiyelerim bitti..bu ilk posta yogunlukla eşe dosta gitti, yeniden çıksın gene dağıtıcam blogdaşlarıma.

You Might Also Like

10 yorum

  1. öncelikle davetiye için BEN BEN BEN diyorum... facebook kaosu da insana heidegger'in introduction to metaphysics'deki sorusunu sorduruyor... şahsen ben bazı arkadaşları ve paylaştıklarını görünce istemdışı sorarken buluyorum kendimi:
    "why are there beings at all, instead of nothing?"

    YanıtlaSil
  2. davetiyeniz gönderildi :)
    yalnız hemen gitmeyebilir diyor google bey amca, bana da 3-4 gün sonra gelmişti sanırsam

    YanıtlaSil
  3. sayın merope, şu zavallı meraklı gence de bir davetiye gönderseniz pek güzide olur. duygu sömürüsü yapmak gibi olmasın salı günü de doğumgünüm :D

    YanıtlaSil
  4. gulecen@gmail.com efenim, mil mersi :))

    YanıtlaSil
  5. eveeet ikinize de yolladım kaldı 1 davetiye :)
    simdi yatıyorum sabah geldigimde ilk yorum yazana gider sonuncusu :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim