Nine West gereğinden fazla abartılıyor bence.

  • Kasım 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

hayatımda nine west kadar  overpriced ve overrated bir marka  daha görmedim. tamam belki gördüm.  şuan, daha 1 sene once aldıgım ve hepi topu 10 kere kullandıgım çantanın  sapının halini görseniz, bunu bir de annemin ordan aldıgı ayakkabının durumuna eklerseniz, buldugum sonuca ulaşmanız işten bile degil.çanta konusunda artık uzman haline geldim, 30 kusur cantam var, kullandıkça hangisi kaliteli hangisi degil kabak gibi çıkıyor meydana. bakıyorum mesela 300 liralık çantaya, cidden orta kalite yani, öyle aşırı bir kalite yok kesinlkile. imitasyonlar da 100-150 arası değişiyor, onların hali de içler acısı, direk bok gibi çok üzgünüm. ulen gider desa dan alırım be. gerçi desa çoook pahalıydı en son baktıgımda, ama ben kaliteli buluyorum.


ha bir de accessorize var.. hotiç var..indirim zamanı dışında, onlara verilen paraya yazık. bence tabi. ben vermem.

Ay bu salak yazıyı, nihayet  Vera Wang - mehmetin deyimi ile verivenk- parfümümü aldımmmm viy viy viy.. çok mutluyum diye bitirmek istiyorum...

strawberry net e bir kez daha teşekkür ediyorum, elimde olsa bütün maaşımı yılbaşı indirimlerindeki parfümlere dkücem ama benim hayallerim var.. vera wang coffresi 78 tl dostlar.. kaçurmayın. ayrıca eternity çarptı gözüme ki ck nın sevdigim tek kokusudur.. onun da cofresi 56 mı neydii.. hucuuuummmmm!!

valla yarım akıllıyız be! iki kuruş paramızı da elimizden kokuydu, çantaydı alıyolar işte. ebelek gübelek...

erkekler ne güzel, hiç harcamıyolar valla.. zaten o küçücük parfümü 78 tl ye aldım diye sevinirken, anlamıyolar, ucuz mu şimdi bu falan diyolar, yok böyle bişii :D

You Might Also Like

5 yorum

  1. Ben de anlamıyorum :)))))))

    Yaşasın Pazar Creation!!

    Henüz bir ayakkabıya 30 TL'den fazla, bir çantaya da 20 TL'den fazla vermedim sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. Nine West'ten nefret ediyorum ya, plastikten yapılmış çanta 150 lira olur mu anasını satim maliyeti 10 liradan fazlaysa gelsin bütün nine west sksin beni. Hadi desem ki tasarımları güzel, o da değil bildiğin her yerinde abik gubik detaylar olan, pazarda da gayet bulunabilecek çantalar - ya da ben çantadan hakikaten anlamıyorum. Asla da almam.

    Bugüne kadar sadece tek bir şeyini beğendim (her geliş geçişte de bi göz atarım bu kadar millet beğeniyor ben de bulur muyum diye), o da ayakkabıydı, o da çok pahalıydı of ulan.

    YanıtlaSil
  3. sizi seviyorum :))

    hevesli, amalth

    hele üzerinde nal gibi MADE IN CHINA yazıları görmüyomu insan!!! o zaman gıcık ötesi oluyor işte durumlar

    YanıtlaSil
  4. Valla bak ben cahilim de bu konuda.

    Prada'nın ayakkabı markası olduğunu benim adamdan öğrendim. Anacım bana bişey lazım oldu mu çıkarım pazara, giderim Kemeraltına oooooh. Daha iyisini mi bulcam. Hem elin çekik gözlüleri yerine benim üreticim kazansın hem de ucuzcucuk alayim. De mi? :P

    YanıtlaSil
  5. Ben de seni seviyorum, gadın olup da Nine West'e anlam veremeyen varmış yarabbim çok şükür. Gidip çaynadan toplarım o çantalardan, üstüne metal plakaya kendi adımı bastırırım yaparım bunu çok kızarsam (bi de çok işsiz kalırsam). Alternatif kariyer.

    Bir de naylon pilastik dedim aklıma geldi, kışlıklardaki "acrylic" furyasına ne demeli bilemiyorum.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim