Birgün çocuğum olursa

  • Kasım 23, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 12 Comments

birgün çocugum olursa ve şöyle cümleler kurarsam vurun beni:  bugün kakamızı yapamadık, öglen mamamızı yiyemedik. bugun doktora gittik aşımızı olduk. bugun sıçtık. basıp kaydık, kafamızın pekmezi aktı!!!

birgün çocugum olursa, sabah akşam ondan bahsedip kafa şişirirsem beni şişe geçirin.

bir gün çocugum olursa, insanların içinde çocugum bagırıp ağlarken ben hiçbirşey olmamış gibi yaşamıma devam ediyorsam kıçıma tekme atın benim.

birgün çocugum olursa, çocugumun şahane bir varlık oldugunu düşünmeyenlere hissssslersem, cacık yapın beni, çocugumu da sarmısak diye katın..


anne oluyorsanız kendinizi kayybetmeden olun kardeşim! eger birgün anne olur da kendimi kaybedersem bulan eşşek sudan gelinceye kadar dövebilir, izin veriyorum!

en sinir oldugum kadın çeşidi, çocugu olduktan sonra tüm hayatı çocuk olan kadınnnn!!!
hayır benim annem böyle biri hiç olmadı
benim büyük teyzem böyle biri oldu bak...
onu da sonra hepimiz garipsedik zaten. cüddüyüm.

You Might Also Like

12 yorum

  1. ***bonihemenşıpdiyedüşer***
    ay robin teyze sendorumunda değilmiydiniz siz,çocuk korkusu!şahsen bende erkek çocuklarından korkarım doğuştan saldıray abi oluyor bunlar.
    ay birde ebeveynlerin çocuklarını sevmeleri için attıkları o çipil çipil salak bir bakış yok mu en çok ona sinir oluyorum ben!

    YanıtlaSil
  2. bonicim, evet çocuk istemiyorum hala, sadece empati yapıyım, hanımkardeşlerimize öyle bodoslama giydirmiyim dedim hehehe

    YanıtlaSil
  3. hahhahaaa
    piki efenim hatırlatıcim.
    büyük konuşmamak lazım merope.

    temem kabul çok itici oluyo ama...
    anne olmadan bilemezsin diyolar bana.
    hem de bana hahahaaa.

    YanıtlaSil
  4. Hele o çocuklu kadınla sohbete dahil olmak, sohbetin başka hiçbir konusunun olmaması, çocuğu sevememek, çocukla ilgili hiçbir şeyi merak etmemek, bunalmak, daralmak...

    YanıtlaSil
  5. özellikle bebeğe yapılan şeyin 1. çoğul şahısta söylenmesi!!! insanı delirten şey bu. üniversitede herkesin kendisini arzuladığını sanıp her muhabbette sevgilisinden bahsetme konusunda kendini zorlayan kızlar gibi

    YanıtlaSil
  6. işte! bekar ve çocuksuz arkadaşlar nasıl da kendini belli ediyor
    efendim bu bir dram
    ben kesinlikle bugun kakamızı yaptık tarzı beyan görünce kılınçlaarı kuşanıp saldırıyorum arkamdan gelin, rukneddin, hevesli bardak!!!

    absalom, ama bak biraz daha düşün "bugun kakamızı yapamadık" desem sana??

    YanıtlaSil
  7. belki ikisi de yapamamıştır kakasını? çocuk olunca böyle bir şey oluyordur belki?

    YanıtlaSil
  8. ahah

    korkuyorum merop.

    malum bizim kız yolda.
    bana da gıcık oluyor musun artık ?

    hele bi doğsun, valla kurmicam kakamızı yaptık, kıçımızı kaşıdık gibi cümleler. ama kurarsam da sen sinir olma bana e mi ?

    zeynep dee, sapıtma dee, sizin kıçınız ortak değil, tekil cümleler kur, kendine gel dee..

    korkuyorum kızım. annelik genleri beni de sararsa ve ben de böyle olursam naparız be ?!

    YanıtlaSil
  9. korkma bebegim zeynep sen asla öyle olmayacaksın çünkü BEN varım, hani olur da biraz meyledersen hemen sarsarım kuzum..

    şaka biyana, öyle bi karakterin yok senin cigerim..

    YanıtlaSil
  10. ablasi oyle deme ama, biz bugun dunya sevimlisi oglumla mamamizi yedik, attalara gittik ahhh bugun parkta ne dedi soylesem, inaamazsin, kusu gosterip bus dedi ahahaha.

    bu di mi, di mi, di mi

    YanıtlaSil
  11. evet bu bu buuu
    senden uygulamalı annelik dersi alması gereken o kadar cok kadın var ki ah nilufer ah..bidanesin sen işallah anne olursam senin gibi 0lurum ben deee

    YanıtlaSil
  12. eğer bir gün anne olursan, eğer seni bulursam kıçına tekmeyi atarım ona göre:))
    ben göztepe'deyim, tekmem ksk'ye kadar uzar ona göre, bu arada günaydın:))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim