KARARDI DÜNYAM, HAYKIRMAK İSTİYORUM

  • Kasım 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 13 Comments

allah kahretsin ya. iş yerinde kıvranırken, neyin var hasta mısın diyen tamamı erkek ofis arkadaşlarıma gerçeği söylemek istesem de, REGL günlerim SANCILI geçer benim, diye haykırmak istesem de, türk ahlak, gelenek, örf adet ve normları bir yana, onların utanacagını ve bunu ignore edeceklerin bildigim için söylemiyorum.

BU HAKSIZLIK DEGİL Mİ ULANNN!
ya ben her ay 2 gün kıvranıyorum ve bunu kimseye belli etmemek zorundayım.
orkidimi saklamak zorundayım tuvalete giderken.
neden saklıyorum? neden adet görmek ayıp bişey? tamam kalkıp oo bugun de kızıl nehirler, corul corul diye her ortamda rahatça konuşulsun demiyoruz tabi ama, müdüre, bugun adet oldum sancım var, gelmesem olur mu diyebilmeliyiz ya, bu bizim HAKKIMIZ!!!



adamı şimdi arasam, ya x bey karnım agrıyo benim gelmesem olur mu desem, hadi ordan uleeyyn diycek. halbuki, "valla adet oldum sabah, hem her taraf batmış hem de bel karın bölgemi kürekle ezmişler gibi canım acıyor. ayaklarım üşüyor, tek istedigim battaniye dibine girip uyumak ve karnıma sıcak ütü basmak.. anlyın beni canımm" desem yavrum sen gelme, hatta yarın da dinlen. dicek biliyorum ben

bu dünya erkek dünyası zaten. erkekler adet görse her ay regl izni olurdu.
zaten onlara regl olmanın ne kadar dandik ve rahatsız edici bir his oldugunu anlatmanın yolu yok ki, anlamıyolar!halbuki bi düşünseler, ya benim vucumdumdaki biyerden 4 gün boyunca hiç durmadan kan aksa? nasıl olurum. en azından bunu düşünün. işin içine hormonu, halsizligi bitkinligi mood swingleri koymuyorum bile.

allahım suan var ya elimde sopa olsa dövecegim çok insan var çoook
VRAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWĞĞRRé!  kaçın!!! köpürdüm.

iki gündür bu blogda bir bok ve türevleri muhabbeti gidiyor özür diliyorum, hiyyyyyyyyyyyy.. ama kızlar osurmaz, sıçarlarsa da pembe kaka yaparlar tipinden biri degilim. reality bites!!!!!

You Might Also Like

13 yorum

  1. hislerini paylasiyorum bu regl sabahinda merop'um.
    bu belime biri vurmus baltayla, ikiye ayrilmisim sanki.
    nasil keyfim yerinde olabilir, nasil gerzek esprilere gulebilirim, sormak lazim erkeglere ofisteki.

    YanıtlaSil
  2. ben küçüklüğümden beri çekiyordum bu ağrıyı.. hayat duruyordu benim için meğer çikilota kisti sebeb oluyormuş buna... ağrıların çoğunun bir sebebi var nolur bir doktora git ve neden ağrılı olduğunu öğren :S umarım kötü birşey değildir =*

    YanıtlaSil
  3. Ah yavruuuum.

    Ben soylerim biliyor musun!? Vallaha hic ugrasamam kivirmakla, adam sordu mu bodoslama soyluyorum boyle:)))

    Çok sasirmistim bir kere. Kuzenimi ziyarete gitmisim regl oldum iste. Dayim da eve gelmek uzere, ya D. dedim, babani arasak da alsa ya bi paket bana. Kizcagiz bayilcakti. Nasil ya babama bana ped al mi dicem diye..

    Ne biliyim. Benimkini hep babam almıştı o zamana kadar:)

    YanıtlaSil
  4. eve gitmek istiyorum arkadaşlar.. çok fenayım :(

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkçı yok mu sizin binada? Aslinda olmali, orada uzanmani bile saglayabilirler.

    YanıtlaSil
  6. hehe, bu ise ilk girdigim ay nasil soyleyecegimi bilememistim. utana sıkıla mesaj atmistim. birakin agriya dayanmayi, sular seller gibi akiyorum, malum bugün ilk günüm demedim elbet.
    "kızsal mazaret sebebiyle siddetli karin agrisindan muzdaripim, bugün ise gelemeyecegim" diye mesaj atmistim patronuma. arkasindan da mesaji aldilar mi diye aramistim. onlar da cok gecmis osun dileklerini iletip beni anladiklarini soylemislerdi. megersem ikisinin de esi ayni dertten ayda bir gün evde istirahat durumundalarmis :))

    YanıtlaSil
  7. amalthcım, saglıkcı tabi ki var ama, kalkıp gitmek bi dert, malum burası büyük yer..

    ruh pastası!! ya ne şanslısın inanamıyorum dogrusu :D keşke benim de öyle bi işyerim olsa hehehe

    YanıtlaSil
  8. manyak kanlı gül resmi koymus ya sapık ruhlu insan XD ahahaah cok guldum..ablacım ataydın bi buzkopan :D

    YanıtlaSil
  9. bebişler bebişi.. sen bugun geliyorsun.. gel de tekmele gene beni.. hastalıklı abla kardes ilişkisine tam gaz devam. nazogazooo..uuhuuhuhuhu

    YanıtlaSil
  10. ben de reglim, hala reglim, üzerimde ufak bir memeli hayvan ölüsü kadar kan ve doku taşıyorum. çok şükür bir yerim ağrımıyor ama.

    YanıtlaSil
  11. ciyyyyaaak diycem neden böyle dedin şimdii içim bi tuhaf oldu hevesli :((

    YanıtlaSil
  12. ne bileyim, genelde tek düşünebildiğim bu oluyor :p bi de kaynak israfı.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim