söylerken acılara gark eden isimler

  • Kasım 09, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 11 Comments

selebritilerin bazılarının öyle isimleri var ki insanı konuşurken acılara gark ediyor, özellikle gwyneth paltrow derken ben çok acı çekiyorum. sanırım givinet de bu acıların farkında olmalı ki kızına "apple" ismini koydu. böyle bir çırpıda söyleniversin, "epıl" naber ya, falan, hiç acı çekilmesin, usagi gibi gerim gerim gerilmesin insanlar.




işte bu listedeki ünlülerimizden acilen basın toplantısı düzenlemelerini ve "benim adım  beeyle beyle okunuyor" diye açıklama yapmalarını bekliyoruz, ben bakınız aşagıda, şu ana kadar duydugum okunuşları yazdım, içinden çıkamadan.. yeter bitsin artık bu dram gençlerimiz kendine güvenlerini yitiriyor, içine kapanıklaşıp çiçek gibi soluyorlar!

beyonce - beyons- beyonse - beyonsi?

gwyneth paltrow - givinit - yivinit -gvünth ??

gisele bundchen- cisel - gasel- cisiııeeellee ???

jack- maggie Gyllenhaal - gilenhal- gilenihool- giyilenhöl????

evangeline lily- evanjelin- evangelinee- evanjilin ?????

cybill shepherd - sibil - siyibil - sibel!!

shia labeouf- shiya laböf - siaaa lebeeöf - sieeeeee!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Chuck Palahniuk sitesinde soyadının nasıl okunduğu yazıyor böyle facts gibi bir bölümde (: O da paula-nick der gibi okunuyormuş. Rabbim ne büyük relief.

    YanıtlaSil
  2. evet bak biz bu kadar çaba harcıyoruz ama adam gidiyo ceylanı seylan diye okuyo,zerkan diyor.ismine hemen gidip kendi dilinde ne yakınsa onu buluveriyor,rahat bunlar ya.içlerinde en kangren bu bence "Gyllenhaal:D"

    YanıtlaSil
  3. ahaha bir de placebo var. pleysbo-plasebo-plasibo-pilates? oeh.

    YanıtlaSil
  4. Kızım birini de doğru oku be, tahminlerin bile tutmamış :)

    YanıtlaSil
  5. hevesli, işte halkın sanatçısı.. dur aglıycam.. beyle beyle okunur yazmış ya çak, valla bravö. duygulandım..

    boni, evet. adımın direk çagrıstırdıgı şeyi söyleyen ve ne biçim isim diye ciddi ciddi soran gavurla bile karsılastım.

    ada, hehhe evet aynen öyle plasibo diyorum ben ama pleysibo diyen bilem var

    kedili cadı nasıl olsa sen gelip dogrusunu okursun diye okumamıştım, buyur :)

    YanıtlaSil
  6. beyonce - biyonse (o biraz a gibi)
    gisele - cızell (ı biraz i gibi, z s gibi)
    gyllenhaal - cilınhal (a biraz o gibi)
    evangeline - evanceliğn
    cybill- saybiğl
    shia labeouf - şaya labuvf

    "E!" kanalından öğrendiğim kadarıyla yukarıdakiler böyle telaffuz ediliyor ancak Gywneth'e kafam basmıyor. Tek bildiğim baştaki "G"nin "c" değil bildiğimiz "g" sesi olduğu.

    placebo ise plaSİbo, vurgu si'de. Onu belgesel kanallarından öğrendim.

    YanıtlaSil
  7. bence herkes istedigi gibi okusun yea fldşlkgşdfgşljdfgkjaj

    ses veriyorum: döööö

    YanıtlaSil
  8. beyonce - biyonse

    gwyneth paltrow - gvinıt paltrov

    gisele bundchen- cizel

    jack- maggie Gyllenhaal -ceyk megi cılınhol

    evangeline lily- ivencılayn lıli

    cybill shepherd - saybıl şefırd

    shia labeouf- hiya laböf (gerçek aksanı böyleymiş)

    placebo -plasiibo

    isimlere takıntım var.hepsini zamanında araştırmıştım =)ama "bundchen" nası okunuyo bilmiyorum =)bide türk isimlere bak.. kimse kasmıyo bu nasıl okunur diye.

    YanıtlaSil
  9. Evangeline fransızca bir isim o yüzden evanjelin diye telaffuz ediliyor isimleri telaffuz ederken kökenleri önemli herkesin avril 'ın soyadını yazıldığı gibi okuyordu ama soyadı fransızca telaffuz ediliyor laviin diye

    YanıtlaSil
  10. bündcheni bende google translate den bakmıştım cizel (z s arası bir ses) bündchen de bundşeyn ordaki u ü arası bir ses

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim