İşyerinde Sessiz kaka yapma taktikleri (tuvalette tabi)

  • Kasım 23, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments

şimdi esasında, böyle şeyler yazmak istemiyorum tabi ama gün geçmiyor ki tuvalette acayip sesler duymayalım. ağaç mısın, odun mu salıyorsun mübarek? demek istemeyelim. diyemiyoruz haliyle. kimse kimseyi utandırmasın dimi, bizim de hakkımız yok buna.

iş yerinde kaka yapmak çok hassas ve ince bir iş! öncelikle benim işe yeni başlayanlara tavsiyem sık sık saç düzeltmeye gidip tuvaletin en boş oldugu saati tespit edin. karı milletiyiz efendim, daha evelden de söylemiştim tuvaleti özel makyaj odası sanan hatunlar var.
hele bizim işyerinde bir adet var kadının 3 adet status u var :
1- ya tuvalette makyaj yapmakta
2- ya tuvalete gitmekte
3- ya da tuvaletten dönmekte

evet masasında oturmasına şahit olmadım, sürekli bir kuaför çalışanı ambiyansında hatun..neyse onu geçiyoruz.

efendm eger kokolarınızın düştügünde ses çıkmasını engellemek istiyorsanız artık akıl etmeniz lazım gelir diye düşünüyorum tuvalete tuvalet kagıdı koyunuz. böylelikle o sesten kurtulursunuz. biliyorum iğrenç ama , ah içimizdeki o vatana millete faydalı olma aşkı yok mu, işte başımıza ne geliyorsa ondan geliyor, buhahahaharrimglşfnlkbdnsşqdneclbwvaş.

yavaş yapın! hiç mi utanma yok uleeeeeeeeen!!

bir de rica edicigim, tuvalete LAVABO demeyin. evde lavaboya mı dolduruyorsunuz be! tuvalet   ayıp bir kelime degil. toilet. restroom. gümrük. lavabo degil!!!

You Might Also Like

10 yorum

  1. ahaha gümrük iyiymiş. aslında çok faideli bir yazı böyle konulara da el atmak gerek..

    YanıtlaSil
  2. ya ne alemsin, çok güldüm..
    tuvalet kağıdı iyi taktik.. bir de bunun "sifon çekme" olayı var. Su sesi baskın geliyor, hiçbişi farkedilmiyor. FYI

    YanıtlaSil
  3. Uzun sürede dolan ve çok ses çıkartarak dolan sifonlu wc'ler de bir alternatif olabilir. Dolmasına yakın basarsın tekrar, sesleri bastırır. İğrenç bir muhabbet oldu ben gidip kusuyim.

    YanıtlaSil
  4. Sesi engellemek icin poponun gez, göz, arpacığını deliğe değil de azucuk seramik kisma hedeflemeyi de öneririm :P

    YanıtlaSil
  5. zaduashurhsaurha tuvalette tabii!!!

    YanıtlaSil
  6. sizde de maşallah iyi taktikler varmış ben trendin gerisinde kalmışım

    ya bizim tuvaletler çok lüks ama kullananlar külüstür :DDD kalasss

    ya rukneddin, baslıgı önce isyerinde diye yazdım sonra düşündüm ulan... işyerinde ne demekk :DDD masanın üstü de olabilir belirtmek lazım tuvalet diye efenim..

    YanıtlaSil
  7. bizim işyerindeki tuvalete kimse görmeden şu yorumlarınızı ve yazıdan bir paragrafı çıktılayıp assam mı :DDDD

    YanıtlaSil
  8. Bir seferinde aynalardan birinin önünde göz kremi, bakım bilmemnesilerini bırakmış, kabinde kokuta kokuta zıçmakta olan bi ablaya denk gelmiştim. İmaj hiçbi şeydir, boşaltım her şey.

    YanıtlaSil
  9. ayrıca şu videoyu projeksiyon cihazından gösterebilirsiniz işyerinde :F

    http://www.liveleak.com/view?i=71c_1257551578

    YanıtlaSil
  10. sekreter ve sarısın kadın tiplemesi!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim