Rabbim sana yalvarıyorum, bana bir kuyruk ver

  • Kasım 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Ben kuyrugum olsun istiyorum..
hayatta pek az şeyi bu kadar çaresizce istedim, kedi gibi bir kuyrugum olsa, ne olurdu tanrım :)
çok işlevSEEL olurdu..
duygularımı onunla ifade eder, çantamı ona takar, kumandayı onunla alırdım...
dolmuşa binersem onunla uzatırdım parayıı
bişiyi anlamadıgımda soru işareti şekline getirir, kullanmadıgımda boynuma sarar fular niyetine kullanırdım..

Acaba kadir gecesinde dua etsem, kuyrugum çıkar mı?

You Might Also Like

6 yorum

  1. Pasifik Okyanusunun ortasında bir tesis var. Boyle egzantirik seyleri yapiyor oradaki estetisyen amca. Hani boynuz isteyene boynuz, pence isteyene pence bile takiyor. Orasi isini gorecektir kanimca:P

    YanıtlaSil
  2. kuyruk sokumu diye bir olay var sonuçta dimi? demek ki tanrı 3dsmax'te tasarlamış kuyruğu, insana takıp görüntüyü render'layıp şöyle bir bakmış ama beğenmemiş olmalı... input'u da yapmış bulununca o öyle kalsın demiş belli ki

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar o kuyrugu pazartesi masamda istiyorum
    thieflingler vardı hani, boynuz da vardı gerçi onlarda ama öyle bi yaratık olmak isterdim şahsen..

    YanıtlaSil
  4. ben de cok istiyorum. malik bosarim seni diyor ama, kanat da olur ama kuyruk daha etkilisanki. severken onunla oksarsin, kizarsan carparsin suratina kizdiginin, denge de saglar, kuyruk super bisii hem cok cool

    YanıtlaSil
  5. :)))) aaaa çok güldüm :))) kdir gecesini bekleme :)) cuma gecesi bak :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim