Yemek pişirirken oynayan kadın

  • Ağustos 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

ikinci bir emre kadar reklamlarda yemek pişirirken oynayan kadın klişesini kullanmayı yasaklıyorum. yeter artık be, televizyonu açmaya korkar oldum allahın cezaları, ne hakkınız var buna !!!! beynimde kadınlar garip yemekler pişirip horon tepiyor, mahkemeye vericem sizi koçan kafalılar.

hiçkimse yemek pişirirken oynamaz anlıyor musunuz. o işten en çok zevk alan insan bile. bu reklamları yapanları el blendırına oturtalım mı,  takdiri size bıraktım.

You Might Also Like

6 yorum

  1. ne zaman bı reklama denk gelsem karsımda zuha topal ve gögüsleri oluyo...gercekten fenalık geldı ama...

    YanıtlaSil
  2. hele şen piliç diye oynayan kadın var ya, onu da kümese kapatmalı, guburuk guburuk diye gezsin orda...

    YanıtlaSil
  3. Spiderman'de de Mary Jane ile Osborn oynuyordu yemek yaparken, kıl olmuştum.

    YanıtlaSil
  4. taç linen reklamı vardı,hatırlar mısınız...havlulara,çarşaflara kaynaşıp!,evimde mutluyum ben şarkısını söyleyip bbeni deli etmişlerdi,al işte bu da onlardan,delir dur.

    YanıtlaSil
  5. ben gerçek hayatta hiç güle oynaya yemek yapanı görmedim ama mesela bir kuzu çevirme güle oynaya yapılıyor köylerde çünkü etrafında düğün oluyor belki yardımcı olur diye söyledim :D

    YanıtlaSil
  6. ben dansediyorum yahu, hatta esim de katiliyor genelde. ama haftada bir yemek yaptigimiz icindir muhtemelen.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim