İnternet Nicki ve Gerçek Hayat Görkemi ilişkisi

  • Ağustos 17, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments


internette gördügüm şu; nerde bi gudubet varsa gidip kendine görkemli bir nick seçiyor abi. yok yani; biz tee mirc zamanında chat yaparken de böyleydi bu; nerde bir Prenses Eftelya; SüperBebek82 falan olurdu aha o senin garubet arkadaşın emel veya sümsük hayriyenin sivilceli kızı fatma.. yook yani erkeklerde de durum böyle. Nerde bir tıfılcan var nicki Fucker bilmem bişey smasher yok lord of shadows ...yiyim sizi emi..

Ben de mesela dügüm atamayan kız nikini bulmuştum önce ama sonra harry potter a acayip gönül verdigim ve içindeki en tıfıl en zavallı karakter merope oldugu için seçtim bu nicki. benimkisinde de var bir mallık yani, ne diye gidip onu seçiyosun dimi andromeda dururken.. ANDROMEDA ulaaaan! düşünsenize şu tombik, dambili dombili yürüyen ihtişamlı bütünlügüme ANDROmeda diye seslenildigini. size yemin ederim tüm yunan mitolojisi son nefesini verirdi, evet o anda hem de, foşurt diye. böyle iyiyim ben; şirazesi kayık gauntların pasaklı ve yarım akıllı kızı merope olaraktan. blogumun üzerine de yılan çivileyecektik ama nasip degilmiş malesef teknoloji henuz buna yetişemedi.

Bence okudugunuz kitaplardan sevdiginiz şarkılardan, filmlerden veya kendi uyduruklarınızdan nick seçmek en güzeli canlar.. ama nolur lord of shadows, copcop kanatlı peri prensesi, kelebek ötesi güzel tatlı ponçik kız gibi nickler çok iticiiii..yani bence. ;)

bakın güzel bikaç nick üreteyim

çırçır olmuş kambur peri
pipisi küçük beyaz atlı prens
tomruk bal kaymak
kelebegimsi löp et
çırpınan folloş kuş

aman.. işte alın tepe tepe kullanın hehehehe

You Might Also Like

9 yorum

  1. Süper bir yaklaşım..Bununla ilgili bloğumun ikinci yazısını bu konuda yazmıştım ben..Yani benim nickim üzerineydi ama aynı düşüncelerle yazılmış sayılabilir aslında..
    Çır çır olmuş kambur peri neyse de pipisi küçük beyaz atlı prensi düşünemiyorum blog dünyasında :P

    Bu arada benim ismim kızkardeşimden..Yani işin aslını bilebilen aileden birinden..Sanırım bana uyuyor da.. ama nick dediğinde biri aklıma sen geleceksin bundan böyle :))

    YanıtlaSil
  2. :) sagol canım, senin nickin de çok şükela..
    zaten ismi/nicki özgün olanlara bayılıyorum, mesela Marti ninki de öyle sanki :)

    YanıtlaSil
  3. Kahretsin soylu ve orijinal bir nickim var ! =)))

    YanıtlaSil
  4. seninki de süper ces :)

    evet marti, bayılıyorum sana ve bloguna gakkoşum benim :)

    YanıtlaSil
  5. =)))

    Twitterda tweetlerini hala bana açmadın ama :'(

    YanıtlaSil
  6. 12-13 yıl önce çocuk aklıyla mirc'e girip durduğumuz günlerde bir gün bir nick görmüştüm, travmatik etkileri hala silinmemiştir

    yakışıklı_prenses_hakkı

    YanıtlaSil
  7. Haha çok güzel olmuş :) Haa bir de şey var, gotik takılan genç kızlarımıza gelsin: "Lost fairy", "Broken angel" , "crying eyes" ve türevleri :-D

    YanıtlaSil
  8. Haa hakikaten nick seçiminde "angel" fenomenini atlamışsınız. Gerçi o apayrı bir yazı olur, fallen angel filan ve beraberinde bilumum asciisel süsler.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim