Son aylarda aldıgım en güzel haber

  • Ağustos 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Canım arkadaşım zeynep hamile.. üstelik doktoru onlara, tüp bebekle bile şansınız çok zor demişti. Dün test yapmış kuzum, sonucu görünce yine konduramamış ümitlenmemek için bugun doktora gitmiş ve bum! 5.5 haftalık hamile oldugunu ögrenmiş.. öyle mutluydu ki konuştugumuzda, çocuk istemeyen biri olarak onun sesinin tonundaki o cıvıl cıvıl mutlulugu anlayamasam da çok ama çok sevindim..
Bu doktorları da odunla kovalıycam neden çocukcaazlara sizin bebeniz çok zor olur diyosunuz kardeşim, olunca oluyo işte, ay zeyno, bana bak anne olman demek BFF likten istifa demek degil götünü keserim. benlen trafigi kesmek yokkk..

not: bu gün öyle grotesk bir gün geçirdim ki,  yarabbim.kafa bi dünya. 5.5 haftalık yazacağıma aylık demişim pardon düzelttim :(

You Might Also Like

5 yorum

  1. 5.5 aylık hamile? galiba biraz anlamakta gecikmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Evet doktorları kınıyorum bende!
    benim annemin 3 tane doktor raporu var çocuqu olmayacaqına dair:)
    ama ben oldum. yooo hayır evlatlıkta değilim. hemde 15 yıldan sonra olmuşum. akıl sır ermez bazen bu işlere. yeterki umutlar kaybolmasın!

    tebrik ederim bu arada ablanızı:))

    YanıtlaSil
  3. canımın içi, bi tanem, has arkadaşım..

    trafik kesmek ne demek:) şu şokum geçene kadar, dünyam içimdeki mercimekten ibaret olacak ama:) yakında normal moduma dönerim:)

    benim anne olacak olmam bir yana, sen de dünyanın en süper, en deli teyzesi olacaksın. benden kaçıp sana gelecek çocuk muhtemelen :)

    kocaman öpüyorum, çook teşekkür ediyorum.

    Allah'ım isteyen, yana yakıla dua eden her kim varsa versin, boş bırakmasın kucağını..

    YanıtlaSil
  4. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip etsin arkadaşının bebişini canım...

    YanıtlaSil
  5. cok sansli bebekmis, boyle istenerek, kutlanarak gelecek dunyaya. arkadasini da, teyze olacagin icin seni de tebrik ederim.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim