Dosya: Bugüne kadar içtigimiz ve ölmedigimize göre içilebilir olan Gudik İsimli Sütler

  • Ağustos 25, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 14 Comments

Bu sütleri BİM; tansaş, migros, kipa ve pehlivanoğlunda bulabilirsiniz. Aslında daha da var da benim hatırlayabildiklerim bunlar. Her birini ilk görüşümde elime alır, neden bu isim? neden? diye uzun uzun klark çekerim. sonra rituelimiz mehmetin: oglum alma o sütlerden ölücez lan! demesiyle devam eder. ben de cevap veririm. ama bunlar çok ucuz? hepsi inekten çıkmıyor mu bunların?

İşte o sütler!!!!! Ucuzlar, garip isimliler ama lezzetliler.. Sizin için listeledik:

Deha süt: sanırım içince çok zeki olacaksınız, piiyuu kimse sizin kadar hızlı havuz problemi çözemeyecek demek istiyor.

Nobel Süt: Mesaj çok açık değil mi? Nobel süt dalı ödülü olsaydı, biz alırdık demek istemişler.


Lıkır süt: Öyle bir sütüz ki.. lıkır lıkır içeceksiniz.. demek istemiş sanırım şair burada

Balmar süt: bilemedim bey! üstüme gelmeyin. Bal gibi markayız falan mı demişler anlamıyorum ki?

Aynes Süt:  ayten ve neslihan diye iki ortak olmalı. yoksa başka bir anlamlandırma mümkün mü?

Dost Süt: Bu süt sizin dostunuz, arkadaşınız, kankiniz, alın onu, basın bagrınıza

Gülüm Süt: gül gibi süt?

Kay Süt: bilmiyorum! darlandım! kay diye süt mü olur lan???!!

Not: Benim bilmedigim veya şu an anımsayamadıgım gudik isimli başka sütler varsa yorum kısmına memnuniyetle alabiliriz.

You Might Also Like

14 yorum

  1. eheheh dfklşsdalşfaslşd. bir ara da benzer kategorideki kolalara değinilmeli :) öğrencilik zamanlarından iyi bilinir bu tür sütler ve kolalar.

    YanıtlaSil
  2. ayrıca şimdi farkettim nobelle lıkır süt birleşmiş!!!dslfkjdşlgjşdfgjşdfjş

    YanıtlaSil
  3. dost süt ve kay süt kötü diil walla bak ahahhha

    lıkır beni benden aldı yalnız!

    YanıtlaSil
  4. Hesi, beni hepsi ilk gördügümde benden aldı. ay çok aradım gugıl images dan ama bulamadım şişelerini. gülüm sütün falan kabı fantastikti..

    YanıtlaSil
  5. annem dimeste çalışıyodu bi ara. lıkır dimeste yapılıyomuş. o görmüş aynı makineden akan süt 2 ayrı yere gidiyomuş, biri dimes süt biri lıkır oluyomuş. yani aynı süt. ve öldürmüyo :) hem de ucuz!!

    YanıtlaSil
  6. şimdi aklıma geldi de dimes artık çiftlik yolu diye bi süt çıkarıyo .

    YanıtlaSil
  7. caan.su, bu açıklamanla gönlümüze su serptin bebegim, öpüyorum hehehe

    YanıtlaSil
  8. evet kay sütü görünce ben de dehşete düşüyorum... nasıl deha süt zekaya, lıkır süt içim zevkine, dost süt sürekliliğe ve aşinalığa yatırım yapmışsa kay süt de cinsel güce yatırım yapıyor sanırım... en iyisi belki de hepsini birleştirip içerek bir übermensch olmak

    YanıtlaSil
  9. Lıkır,Gülüm ve Kay Süt'ü tatmış biri olarak konuşuyorum Tansaş'ın sütü kadar kötü,Danone'ninki kadar iyi kokan bir süt görmedim.Bu arada sütü saf içemediğim için ben koklayarak anlıyorum iyisini kötüsünü xD

    YanıtlaSil
  10. puhaha herbiden ya birleşik islam marketlerinde satılır hatta

    YanıtlaSil
  11. AA lütfen ama. Aynes yoğurt, aynes süt bizim ailenin vazgeçilmezi. Bütün alışverişimizi Şok^tan yapıyoruz, Aynes süt ve yoğurt için A101 denen yere gidiyoruz.

    Teyzem gıda möhendisi. Aynes fabrikalarını denetlemişti zamanında. Aynı diyor kendisi. Sıhhat açısından bir fark yok.

    YanıtlaSil
  12. Kipa'da Arkadaş süt markası vardı diye hatırlıyorum fena değildir. Halk süt var bildiğim bide mahallecek içeriz :)

    YanıtlaSil
  13. Bim'e girdiyseniz Dost yarım yağlı süt almak zorunda kalıyorsunuz... Cidden bak...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim