Bir mim yarattım Ceset izleri için

  • Ağustos 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


Ceset izleri, kısaca ces, geçen gün kimse beni mimlemiyor diye yazı yazmıştı aha ben de seni mimliyorum mimin konusu da en gıcık oldugun 10 aktör/aktrist..bu da benim uydurdugum ilk ve pek dandik mim.

elim değmişken:

kişisel bok çukurunu da mimliyorum, yavrum senin mimin de üniversiteye yeni başlamış erkeklerde yaşanan sendromlar !!!!

Veeee Marti.. marti marti martiiii.. seni de mimlemek istiyorum senin mimin de yavrucum şu: Ennnn begendigin konser outfitleri :) yani konser giysisini görüp oha süper nerden bulmuş bunu didiklerin.

You Might Also Like

4 yorum

  1. ahahah :D süper olmuş yalnız ohşş çok sevindim adımı kocaaamaaan görünce :D ay heyecanlandım saçma falan da değil ayrıca yazarım bir çırpıda :D herkese gıcık oluyorum nasılsa :D :D
    Çoook teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Şu resmi yayınlamayalım artık blog camiası olarak ya.Böğggh geldi.Midem kalkıyor artık görünce xD

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk defa görüyorum bu fotoyu "ayy nerden buldun" dicektim az kalsın.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim