Huuuuvvv Elflerim geldi, hemi de jet hızıylann

  • Ağustos 31, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Elf ten sipariş vermiştim 26 agustosta, bugun elime ulaştı. izmirde yaşadıgım için genelde yurtdısından gelmesi 4 güren şeyin ptt sagolsun istanbuldan elime gelmesi de gene 4-5 gün bulurdu. bu sefer çok hızlı geldii. oley oley..

hemen ilk izlenimlerim:

ojesi çok hızlı kuruyor, ve ojeleri çok kaliteli gördüm. Candy shop lip gloss lar biraz dandini geldi, maskarası fena diil. krem seklindeki farı henuz denemedim, pink lemonade isimli heryana sürülen zamazingi de. bir de 2 tane eyeliner almıştım, onları da denemedim. şansıma bugün yanımda ayna yok.lip plumbing ruju sürdüm, naneli çok, nane şekeri kokusundan nefret ederim ayynen öyle kokuyo dudaklarım şuan için uyuştu bakalım şişeceklermi hehehe. ojeler çook şeker yalnız, deli gibi her renginden alasım geldi. çabuk kuruyan oje buldum mu dayanamıyorum, çünkü hayatta hareketsiz duramam kıtkıt kaynadıgım için sürdükten sonra mutlaka o ojeleri encüklüyorum. şimdi tuvalete gidip eyeliner ı deneyecegim, ama merak etmeyin ben makyaj malzemelerimi asla yaymam ortalıga ;)

You Might Also Like

2 yorum

  1. fotoları çek de görek merak ettim (:

    YanıtlaSil
  2. Aaa Türkiye'ye sipariş verebiliyor muyuz kii... Deniyim dedim de olmadı :(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim