Perfume: the story of a Tombik

  • Ağustos 23, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

makyajla aram hemen hemen hiç yoktur amma parfüm derseniz 2 sene öncesine kadar onunla da aram yoktu..fakat artık var. sevgili arkadaşım Nilay sagolsun ondan bulaştı galiba bu sevda. neyse işte, bu benim parfüm köşem.. calvin klein obsession u daha hiç kullanmadım çünkü onu kokusuna bakmadan internetten almıştım ve nefret ettim. aynı şey bvlgari omnia için de geçerli. en sevdiklerim ise
kış için :agent p. un metres :)sol altta , vivien westwood boidour -en basta ikinci tepesinde haç olan-,
yaz için ise marc jacobs daisy -eşek gibi papatya tepeli olan- ve cacharel noa , en sagdaki beyaz top
parfüme gözüm doymadıgı gibi, sürekli aynı kokuyu da kullanamıyorum, sıkılıyorum. bunların hiçbiri daha bitmedi asla da bitmez sanırım. Esasında şu en son aldıgım en arkadaki hacı yagı görünümlü roberto cavalli de fena koku degil çok kalıcı ama daha çok gece için bence. gündüze çok agır geliyor, gerçi bir de kışın denemek lazım.
şimdi almayı planladıklarım;  vera wang for ladies, dior pure poison ve de flowerbomb
bakalım onlar ne zaman koleksiyona eklenicek. gene de bazen şu kokuyla özdeşleşme olayına imreniyorum, mesela zeynepcim noa ve wish kullanıyor sürekli onlarla özdeşleşmiş :) ben yamalı eşekler gibi bi gün onunla bir gün bununla ne olcak benim halim bilmiyorum, bu kadar maymun iştahlı olunur mu?

You Might Also Like

4 yorum

  1. ah sonunda benim gibi birini buldum :) ben de aynı parfümü kullanmaktan ölesiye sıkılıyorum sevgili merope, aynı seninki gibi bir köşem var az önce saydım toplam 13 farklı şişe durmakta. yamalı eşek olmak da ayrı güzel ama ya, bu koku kimden geliyor sorusuna her daim "yeni parfümüm, nasıl beğendin mi?" demek çok eğlenceli :)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. evet gülş, yaşasın çeşitli parfümler kullanmak ve bir kookuda takılıp kalmamayı başarmak :p

    YanıtlaSil
  3. Şu kalabalık köşeden bende de var. Bir de blogum var hatta iki tane var :))
    www.parfumdiaries.blogspot.com
    www.pinknivory.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pi ben bıraktım artık parfum olayını, yani hayvanlar üzzerinde denendigi için almıyorum. biz güzel kokalım diye tavşanları kedi köpecikleri maymuncukları telef etmesinler...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim