Aile Salonumuz Yukarıdadır ne demek lan?

  • Ağustos 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

ne demek bu? çok merak ediyorum, uzun uzun düşünüyorum, uykusuz geceler geçiriyorum. içimde kanayan bir yara adeta...

- alt kat neden aile salonu degil?
- alt katta kimler yiyebilir?
- alt kat fuhuş yuvası, günah tohumu mu?

alt katta biz sevüşüyüük, yiyişiyiik, üst katta çoluk çocuk oturabilir mi demek bu, iyi de o zaman mantık olarak aile salonunun alt kat olması gerekmez mi, 

neden ulan, biri bana açıklasın!!!

You Might Also Like

3 yorum

  1. aile kavramının içini boşaltıyorlar! gençlerimiz! din! allah! diktatorya! korku imparatorluğu yaratmaya çalışıyorlar!

    YanıtlaSil
  2. bence aile salonu degil de yiyisgenler salonu olmali!

    cünkü bi cafede filan yiyisen iki sevgili yanindan gecerken onlar degil de ben son derece rahatsiz oluyorum

    YanıtlaSil
  3. kardesim ailelerin agiz tadi ve huzuru dusunulerek sunulan bir hizmettir bu fesatlik bulastirmayin lutfen kimsenin alt katta yiyistigi filan yok ust katta gurultu olmaz gelen giden olmaz kasada yok sizin masa sunu yedi caylar ikram miydi degil miydi yok masadaki sular buyuk muydu kucuk muydu iskender 1 porsiyonmuydu bucuk muydu yok efendim odeme nakit mi olacak kartla mi olacak yahut kartinizin pin kodu neydi seklindeki gereksiz diyaloglarla rahatsiz olmayalim diye ailelerimiz icin sunulmus bir hizmet bu basitce, tecrube etmek icin lutfen bir restoran kebapci cafe bulunuz ve alt katta bir yer secip oturunuz ve de ortamdaki musteri-isletmeci-garson arasındaki diyaloglara dikkat kesiliniz - optum topik

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim