Tefal tencerelerinin yanında gelen tarifleri deneyip başarılı olan var mı ?

  • Ağustos 28, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 11 Comments

Arkadaşlar, size şimdi çok içli bir hikaye anlatıyorum. sene 2006.. aylardan aralık.. kış kıyamet. karı koca tefal dkkanına yaklaşırlar.. bu bütünlügün karı adındaki kısmı yemek yapmakta çok zorlanmaktadır. kocanınsa en sevdigi yemek yumurtalı patates olsa da; dolma, taze fasulye gibi yemeklere gulplemektedir.
bu ikili tefal şopun camında iki tencere ile göz göze gelirler. biri mavi düğmeli nazlı kız Clipso, öbürsü ise sanki yemiş yemiş sıçmamışçasına tombul Sesame.. ikilimiz, bu iki tencerenin vaat ettiği "kolay yemek pişirme" olayına kapılır bu ton parayı bayılarak ikisini de alırlar.. evet dogru tahmin ettinizz o salaklar ben ve kocam oluyoruz. abi biz nasıl açsak artık, nasıl bir açlıksa bu, o tencereler kendileri " aaaa şekerim koy koy domatesi ben pişiririm soganı da atıver giderken" diyip yemegi sanki kendileri pişiricekmiş gibi hayallerle aylar geçirdik.

Fakat olmuyordu!!!

ben beceriksizim galibaa.. ya ben bu clipsonun da sesame nin de tariflerinden yapıoyorum, birebir aynı dediklerini yapıyorum kapağı şu kadar dakka kapat kısık ateşte höplet karıştır gümler.. ne derse uyguluyorum ama lanet olası o resimde gözükenle alakası olmasını bırakın çiğ kalıyor ulan!!!

oh be rahatladım

TEFAL!!!! duydum zaten Sesame artık üretilmiyormuş o tencereyi bir tek bana mı kakaladınız allah cezanızı bee. çorba tenceresi olmaktan bi adım öteye gidemedi, üstelik buharını boşaltırken cortlayıp heryeri batırıyor, ve hayır bunun benim kişisel yeterliliklerimle hiç alakası yok.
şimdi bide 1 kaşık yağla 1 kilo patata kızartan fritozumsu bi oluşum yapmışlar, lanet olsun dostum, kıçımda bi karıncalanma var ve ben onu da alıcam galiba.

ayrıca bazen yemek bloglarını geziyorum -BAZILARI- bulyonla yemek yapıyo ve kendilerini aşçı sanıyolar, onları da kınıyorum ve kendilerine gelmelerini istiyorum bulyonlu ve ZEYTINYAGSIZ yapılan yemek yemek midir? biz etlileri kızartmaları hamur işlerini bile zeytinyaglı yaparız. o yüzden başka türlüsünü sevemedim sevemiyorum. lütfen bulyonlu margarinli tariflerinizi ortalıga saçıp insanları da kendinize benzetmeyin!

You Might Also Like

11 yorum

  1. "tefal her şeyi düşünmesine rağmen bunu düşünememiş" iğrenç esprisini yaparak gachayım!

    YanıtlaSil
  2. bir de tefal mağazalarının o ürünleri öne çıkaran minimalist tasarımları insanın içini sıkıyor nedense ben dışardan görünce bile bunalma hissine kapılıyorum... ayrıca sesame gerçekten sadece sana satılmış olabilir çünkü teyzem de bu tefal denen kan emicilerinin fanatiği ve ben ondan bile duymadım böyle bir şey

    YanıtlaSil
  3. o herseye zeytinyagi katmayip, tereyag, siviyag hatta margarin kullanan bir sahisim ben de:) ve maalesef onlarla yaptigim yemekleri, tatlilari ortaliga saciyorum:)

    yani simdi söyle bir sey var biraz da insanin damaginin aliskanligina bagli zeytinyagi olayi. ben sadece salatalara ve sebzelere zeytinyagi koyarim. hamurisine, et yemegine hatta tatliya zeytinyagi konuldugunda bana cok agir geliyor ve midem bulaniyor o kokudan.

    öyle iste:)
    ben de zeytinyagi kullanmayip yemeklerimi ortaliga sacanlardan biriyim sadece:)

    YanıtlaSil
  4. olur mu hiç yaa zeytinyagı en hafif yagdır. size alışmadıgınız için agır gelmiştir bi alışsanız bak nasıl sevi
    ceksiniz :) hatta margarin sokmazsınız evinize

    YanıtlaSil
  5. 1 kaşık yağnan pattes kızartan şey aslında kızartmıomuş tam haşlama gibin yapıyomuş. yaklaşık olarakta 45 dakkada haşlama yapıomuş. ama tavuk soteyi süper yapıomuş.
    karı kız forumlarının yalancısıyım valla.

    YanıtlaSil
  6. arkadas bu clipso mudur mefistomudur yoksa susamtomudur nedir bir cikti mertlik bozuldu eskiden annelerimizin yaptigi mis gibi kofteler hangi clipsonun buharinda pismistir sorarim yahut yedikce daha cok yedigimiz halalarimizin teyzelerimizin sarmalarinin yapragi degmis midir susamtonun o suzgecvari yesil sapli orta bolmesinin kenarina kosesine , kocalarina marifetlerini gostermek isteyen ve degerlerine deger katmaya aday ev hanimlari siz yaptiginiz yemege bir tutam olsun ruhunuzu ve sevginizi katin emin olun o yemegin lezzetini tefalin gudiktosu gelse bozamaz - optum topik

    YanıtlaSil
  7. zeytinyagsiz yemek ve salataya sirke, ben de sevmem.

    YanıtlaSil
  8. mehmet kociş nikiyle yazma ısırıcam seni haa

    nilufercim, siz çok sirin bi ailesiniz oynamak yakışır. ama tv de cırlak sesli kadınlara insan dayanamıyor valla bak hollandada yayınlanıyomu o reklamlar :)

    YanıtlaSil
  9. çok pahalı o alet yaa..450 milyor

    YanıtlaSil
  10. merope, ekmek makinan var mı senin ?
    (salayım zehiri)

    YanıtlaSil
  11. oha evet ya çok pahalı bi de şerefsizler. clipso var bizde eski, efektif kullanılıyor diye biliyorum ama geleneksel tariflerle. esas eureka diye bir olay var tefal'in en kral numarası odur diyorum. bildiğin tencere ama sapları çıkıyor filan.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim