Ailenin ikinci Bilgisayar Mühendisi :)

  • Ağustos 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments


An itibari ile, itü bilgisayarı kazanan canım kardeşim, ailemizin ikinci bilgisayar mühendisi oldu... Ablasından daha iyi olacagı kesin!

ilerde inşaallah beraber güzel işler yaparız kuzumla..
Okurken isterse bütün ödevlerini yaparım..
Allah daima iyilerle ve iyiliklerle karşılaştırsın, amin :)


İtü gölette kalan var mı bu arada? az evvel aradım da yurt görevlisi bana gölet çok dolu burada kalması çok zor dedi ya var mı böyle bişey, istedigi yurtta kalamıycak mı alla allaa

You Might Also Like

7 yorum

  1. tebrik ederim canim her ikinizi de :) hayirli olsun...

    YanıtlaSil
  2. sagol canım :) senin de meslektaşın oldu :)

    YanıtlaSil
  3. oyyşşş itü bir de... tebriklerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
  4. cok tebrik ediyorum, cok sevindim. benim kampus macka'daydi maslak kampusunu pek bilmem ama maslak -semt-iyidir.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler arkadaşlar :)
    hepinizi öptüm :))

    YanıtlaSil
  6. tebrikler ediyorum, okulumuz candır. :) gölet konusunda, yurt sıkıntısı bir kaç yıldır var, gerçekten de istediği yurtta kalamayanlar oluyor, o yüzden farklı alternatiflere de bir yandan bakmanızı tavsiye ederim.

    sevgiler.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim