tez için şahane tiyolar

  • Ağustos 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

efendim tezim bitmiyor. allahın cezası yaz yaz bitemedi.

neler mi yapıyorum bitirebilmek için? bitirmek=sayfa sayısının artması hehehe.

- resim koyup uzatıyorum boyunu, bol yer kaplasın
- bol bol saçmalıyorum. identify, define, determine, analyse kelimeleri en büyük yardımcım.
- makaleleri koydum bir klasore, açıp sırayla başlıklara göz gezdirip kafama göre bi yerini alıntılayarak sırayla gidiyorum.
- çok sıkıştım mı google lıyorum, kolajlıyorum,

böyle işte, beni egitim sistemimiz bu hale getirdi. oysa ne hayallerim vardı...

You Might Also Like

2 yorum

  1. yaa bu tezdir böyle,ben bitti sanmıştıım ama duyururdun elbet.şimdi ben yineliyorum bu yazdığın kelimelere bakarak ben bu tez konusundan bi halt anlamam ama araştırmacılığım pek iyidir.hani yardın ederim icap ederse.

    YanıtlaSil
  2. googlelarken aman dikkat. kontrol ederken de cumleleri googlelamak gibi bisiler yapiyorlarmis.gerci ben bitirme tezini direkt iki kitaptan scan etmistim, google yoktu o zamanlar ama benimki lisansti zaten

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim