Arapsaçı ...

  • Ağustos 15, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments


Evet resmen arapsaçına döndüm..çöz beni diyorum kendi kendime, çöz beni otur artık bitir şu
teziniii. bugun de bütün gün tezle uğraştım ama bitmiyor mübarek. başı bitse sonundan sonu
bitse formatından illaki bişeyler eksik illa ki gözüme sürekli dandirik ötesi görünecek...
böhüüü... olmaz olasıca şey. bitsin kurban kesicem şaka etmiyorum.
bide işyerindeki arkadaşlarıma pasta sözü verdim
bi bitse!! o gün öyle bir bayram edicem ki.. allah yarabbim o özgürlük duygusunu hayal ettikçe içim gıpır gıpır oluyoorrr
master degil master of puppets yaptım bennn
obey your master !!!!

You Might Also Like

1 yorum

  1. aylar sonra bu yazıya baktım da nası mutlu oldum nasıııl
    oh çok şükür yarabbim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim