Bokuma bölendim oturuyorum

  • Ağustos 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


Anneannemin bi lafı var, "bokuna bölenmek"
ne demek, bilmiyorum ama çok hoşuma gidiyor. kendisine ısrarla itiraz eden ve dediğini yapmayan, yaşça küçük bireylere, "iyi o zaman, bokuna bölen!!" der :)

Bu arada, KAYNIM tolga askere gitti.. fırkk.. blogumun bi okuyucusu daha eksildi.. ama zaten yorum yazmıyodun hain Tolga, eksikligini anlamayacagız bile! ninihehehehehehhe bokuna bölen!!!
(örnekledim de, ne süper insanım ya)

not: bu kayın görümce elti bübübikbiye konularında bi yazım olucak ilerleyen günlerde boş vakit bulunca...

You Might Also Like

5 yorum

  1. doğrusu "bokuna bulan" sanırım..ama anneannelerimiz-teyzelerimiz "bölen" olarak kullanıyorlar..benim de anneannem kullanıyor oradan biliyorum.."bulanmak" da ne acayip bir kelimeymiş bu arada...

    YanıtlaSil
  2. Valla ilk senden duydum bu lafı, etkili gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
  3. haha ha..babannemin lafı yahu bu.çocuktuk ne zaman kızsa mutfaktaki radyoyu kapatır, dedem evde olmadığında bize böyle kızardı.dedem varken de kimse bağırmazdı zaten.sen çok yaşa emi,nerelere gittim ,tek bir lafla.

    YanıtlaSil
  4. annem de çok seviyor bu tür lafları... afkırmak, belenmek, bi yo, iki yo, üç yo gibi ifadeler kullanıyor canı sıkıldıkça ama bokuna bölenmek dede korkut hikayelerinden fırlamış bir ifade gibi :D boy boyladı soy soyladı türk boyları vuruşunca yablak kağan bokuna bölendi yunçıdı dermiş gibi beylik bir söylem var

    YanıtlaSil
  5. ananeler babaneler.. hepsi çok yaşasın. ve tabi anneler de..
    ruknediin bey yine espriyi patlatmışınız bakıyorum, gülmekten osurucam yapmayın efenim böyle heheh

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim