Bu adamı cidden begenen var mı? çingen lan bu?!

  • Ağustos 16, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments


kadınlar ölüp bitiyormuş kendisine, yok efendim daha neler. güldürmeyin adamı lan bu adam gibi yüzlercesi at arabasında geziyor sokaklarda, farkı yaratan 80 bilmemkaç bin euro mudur? bu çingen kılıklı adamı ilah yaptınız ya ne diyim ben size. son aldıgımız duyumlara göre çocugumu bırakıp kaçarım diyolarmış bide bunun için tüüü ben çocukken bizim kapıya eskiden bi sütçü gelirdi aha onun çırağı vardı aynı bu. güldürmeyin adamı, ikinci antonio banderas vakası diycem ama diyemiyorum antonyonun en azından belli bir karizması vardı. abmiz ise son kız arkadaşının verdigi bilgilere göre fil hortumlu don giyiyormuş. (o da nasıl bişeyse?)bence yazık. direk patlıcan koy. eski türk büyüklerimizden biri öyle yaparmış, yaa...

You Might Also Like

10 yorum

  1. Efendime söyleyeyim "filli don" görmek isteyenler istanbulda ikamet ediyorsa istiklal caddesi meydandan tünele doğru soldaki mağazalara bakarak yürüsünler. orada var bir yerde. vitrinde hem de. ama insanı türlü düşüncelere sevk ediyor. :) "salak la bunlar" diyorsun...

    YanıtlaSil
  2. kim ki bu? biraz buyusun sekle girme ihtimali var ama bu haliyle i ihh. ben maldini'yi begenirdim o da kadayif olmustur herhalde simdiye kadar.

    YanıtlaSil
  3. yav ben bu adamı çok beğeniyorum ya..çingen kılıklı deme kuzumaaa...

    fil hortumlu donunu kafasına taksa dahi gene seviyorum işte ne yapayım

    YanıtlaSil
  4. ben bunun için bişey derdim ama bloğu kapatırlar mı?ondan korkarım.))

    YanıtlaSil
  5. y. de de korkma, kapçuk agızlı mı diceksin hehehee

    YanıtlaSil
  6. nilufer, büyüse ne olur ayol ya.. şopar işte :)) ay yani, tabi herkesin zevkli farklı ama bu kadar abartılmasını 80 milyoncuga bagladım ben. hepimizi satın alır!!

    YanıtlaSil
  7. zynp, seni kınıyorum!! senin kocanın tırnagı olamaz bu tımmamm mı

    YanıtlaSil
  8. aynen aynen aynen!!! roman mahallesinde binlercesi var böyle... ayrıca fil hortumlu don vak'ası gerçekten yani bilmiyorum... insan bir düşünür, bir hesaplar yaptığı şeyi... hele ki serbest vuruş kullanacağı sıra bacaklarını açmıyor mu geçip karşısına dan diye çakacaksın tekmeyi

    YanıtlaSil
  9. Hani tipini filan geç. Rezalet zaten.

    Ancak ben bu herif kadar çamur "bastard" da görmedim. Adamın fairplayden nasibini almadığı pek belli. Şımarık!

    Benim beyle oturmus su adamın iki bacağını da kırsalar diyorduk geçen aylarda. Sonuç?

    Adam sakatlandı, oynayamıyor.

    Nasıl üzüldüüüüm, nasıl üzüldüüüüüm:P

    ONEMLI NOT: Akıllarında sayet yakisikli futbolcu olur mu, olursa nasıl olur gibi soru isaretleri olan kisilere Werder Bremen'den Pizarro'yu tavsiye ederim. Nokta.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim