Düşmedim daha! ve diger nefis şarkılar

  • Ağustos 05, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments


90 ların şarkılarından dinlemeye doyamadıklarım var benim.


önce düşmedim daha...

umay umay hakkında çok bişey bilmem ama ilk gördügümde cidden aha bu bir kötü kız demiştim. hani öyle ana babaların bu kızla arkadaş olma diyecegi tiplerden.. ama harbi sanatçıydı be kadın.. neden bir daha albüm çıkarmadı ki, neden kayboldu onca plastik şarkıcının arasında?

eğer düşmedim daha yı dinlememiş olan varsa aranızda muhakkak dinleyin, harika bişey..

neyse gelelim ikinci şarkıya. Sayenizde! ercan saatçi kişisine ait seveceginiz tek şey belki de. güzel şarkıdır dimi?

bir üçüncüsü de, mavi sakal'ın iki yol adlı şarkısıdır. hatta mavi sakalın tek güzel şarkısıdır bu ne yazık ki...

Yaşar kişisinin kör bıçak adlı şarkısını da çok severim..çogu kişi sezen aksu nun keskin bıcak sarkısı ile karıştırır ki bence o şarkı igrenctir.. bıy bıy dır. (gülümse ve ünzile gibi şarkıları hariç sezen aksu sevmem ben, lütfen üzerime atlamayınnn)

vee haykırsam dünyaya!! kerim tekin i de rahmetle analım bu vesile ile... genç ölenleri hatırlamak ne kadar buruyor insanın içini degil mi.

işte genelde yabancı metal müzikten yana tercih yapan merop kardeşinizin müzikçalarında bu şarkılar da döner arada.. ha mesela bir de arapsaçına bayılırım.. çöz beni arap saçı! şahane şarkılar bunlar ya..

not: abi keşke tez yazmak da post yazmak kadar kolay olsa! 10 dakkada 1 sayfa post yazıyorum ama 2 haftada anca 50 sayfa olabildi gerizekalı bitirme projesi. 80 olsun biticek sanki. uygulamayı yazıyorum zaten şimdi. nolur bitsin böhüü..

You Might Also Like

3 yorum

  1. aynı dönemde sezenin albümü de çıkmıştı orada da sağlam şarkılar vardı. ama umayı tek geçerim diğerlerine de imza atarım.sıkı bir jazz dinleyicisi olarak da bunları da dinlerim.üstelik kör bıçakta da hala ağlıyorum ya,daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  2. ben de ben de.. kör bıçak ın yeri bambaşka

    bir de orhan bilmemkimin söyledigi, gemiler var . hatta sonradan teoman söylemişti ama sarkının orjinali cok daha guzeldir

    YanıtlaSil
  3. Yaşar'dan kör bıçak yerine gel benimleyi alırım ben hep listelerime. Bir de cezayir menekşesi. Diğerlerine söylenecek bir şey yok. Hararetle katılıyorum yazıya. Sezen Aksu kısımları hariç:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim