bebek çitalara bakıp salya akıtmak

  • Ağustos 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments


ya ben bu bebek çitalara baktıkça içimde sanki şu ayı gibi porselen kahve fincanları çotturu çıttırı çatlıyor kardeşim, Allah da beni böyle manyak yaratmış napıyım.şu yukardaki tipe bakarmısın ya.boncuk gözlere, düğme buruna, yoluk tüylere?çipil bıyıklara? fakat o ağzın şekli?

Nasıl bir pezevenksin sen? bebekken böyle tatlıı ama altı ay sonra yanına yaklaşsam kesin kaparsın benim popoyu.  (aslında hayvana da kusur bulmamak lazım, sepet gibiyim ben de taze etim :DD )

Noolur nolur bakın şu tipe ve sevimli olmadıığını söyleyin, kocamla konuştum eğer böyle bişey doğuracaksam hamile kalmaya razıyım.  oha yandı devreler!!!! so cuuuuute, it hurtsss! ay want may mani bek!

You Might Also Like

2 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim