bir zamanlar Atari vardı

  • Ağustos 04, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


şu tank oyununu oynardım atarimde.. ve ne zevk alırdım yarabbim! o ortadaki kuş gibi şeyi korumaya çalışırdık diger tanklardan, bir de kırdıgımız tuglalardan güçler falan çıkardı..

ya atari çok zevkli bişeydii..

bir tane de uçaklısı vardı daha dogrusu uzayda uçuyodunuz, çeşitli haşır ve böcürden kah kaçarak kah onları vurarak.. sonunda da "attack delta target" omigron target falan diye bişi çıkardı hey gidi günler...

şimdi grafiklerine tiksinti ile baktıgımız bu oyunlar ne zevkliymiş zamanında be, hatırlayınca titredim :)

You Might Also Like

6 yorum

  1. Bu oyun var ya adamı delirtir. İlk göz ağrılarımdandır. İki kişi oynanması hala daha zevklidir muhtemelen. baksana şu aletlerden alıp bir gün battle tank oynayak. İki kişi bence günümüzde role play zamazingolarının temelidir. Sen şöyle yap, ben burasını koruyorum. yarıdm et sıkışıtıııııım. falan gibi. Bir de bu oyunun bir şahane özelliği de platformu kendimiz de tasarlayabiliyorduk. bomboş ekrana beton çim havuz falan koyarak istediğimiz yere. bir de harbiden sağlam strateji gerektiren oyunlardandır. ilk levelleri belki kolaydır ama ilerledikçe sağlam stratejileriniz olmadıkça adamın götünden kan alırlar kamil kan!

    bu oyunun uygun emülatörlerle bilgisayar versiyonu var mı yahu? Feci canım çekti şuan. Bir araştırayım.

    YanıtlaSil
  2. aha buldum. klavyede joystick akdar keyifli değil ama yine de oynama isteği azgınlığını bir nebze bastırabiliyor

    http://www.arcadeoyun.com/tank-90.html

    YanıtlaSil
  3. Bozulan atarimi ve o oyun kasetlerimi özledim ya :( Olsa da oynasak modundayım şu an xD

    YanıtlaSil
  4. o koruduğumuz kuş düpedüz reich amblemini çağrıştırsın diye yapılmış yani aslında oyunda bir 2. dünya savaşı teması var ve o yönettiklerimiz nazi tankları... diğerleri de rustur renkli renkli çingene gibi... ayrıca level tasarlama özelliğiyle ekrana kendi adımızı yazıp yok ederdik, teyzemizin adını falan yazıp yok ederdik :D bunun dışında o söylediğin diğer oyun da star force olsa gerek ve o oyun sonradan sonraya manyak zorlaşıyordu

    YanıtlaSil
  5. teletubi teşekkürler bulduğun siteye girdim ama linkleri değiştirmişler istersen sende bir bak yeniden koyarsın ;

    benim son bulduğum bu ,arada site linkleri değiştiriyormuş

    hades teşekkür ederim bu oyunu görmek için üye oldum ama sanırım forumun içeriğide baya ilgimi çekti. Oyunu görünce baya sevindim çok iyi yapmışlar.

    Ama şuna dikkat ettim oyunu yeni linki şu olmuş değiştirmişler ; belki sende değiştirirsin.

    http://www.arcadeoyun.com/oyunlar-oyna/tank-90-oyunu.html

    iyi oyunlar , bulanada tekrardan teşekkür

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim