sürekli haktuk sesleri çıkaran adam

  • Ağustos 31, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 13 Comments

kendisinden tiksiniyorum.
ııyy yeter ama yaa bu adama bunu nasıl söylemeli ne yapmalı her gün koca bir ofis iğğğrrkk hakkk tutuuuhhhk sesleri dinlemekten artık fenalık geldi.
kimsenin kalbini kırmak istemiyorum hatta kalbini kırmamak için söylemiyoruz ama ayıp artık insan biraz da etrafını düşünmeli degil mi be? bu denli düşüncesiz olunur mu? ben de hergün osurayım o zaman, yan masa da geğirsin. ııy yeter yeter yeterrrr! çıldırmak üzereyim. (bu adam benden 3 kitap alıp 1 tane getiren adamın ta kendisi)

You Might Also Like

13 yorum

  1. o adamı dövelim bence merope.

    bu arada senin blogdan gördüğüm pasaj.com a bi baktım, bir sürü dantel bilmem ne var.. babannemin yapip yapip 10 liraya sattığı şeylere 70-80 lira yazmışlar yahu ?
    babanneme gösterdim ( evet yaptım ) ahahaha kadına gösteriyorum bir şeyi, fiyatını soruyo, söylüyorum, tepkileri : ÇÜŞ !! , OHA!!

    :))

    yani sonuç olarak babannemlen anlaştık, 3-4 çuval çeyizi var, onları oradan satıcaz..

    tenkyuveriyor !

    YanıtlaSil
  2. anaaa
    o ne la? nasıl olabilir böyle bişi?

    söyle tabi ya, of ben olsam kesin kusarım.
    git tuvalette yap şu işi, içim bulandı de.
    hazır söylemişken 2 kitap da sende onları da alayım artık ben de kurtul!

    bazı öküzler cidden dürtülmek istiyorlar, kendilerini kaybediolar yoksa

    YanıtlaSil
  3. güldürdn benii sabah sabah =)
    nefret ediorum o insan görünen yaratıklardan =)

    YanıtlaSil
  4. sayende kelime haznemize bir kelime daha eklendi :D haktuk sesleri nedir yahu?

    YanıtlaSil
  5. hesi, valla adam bildigin insan ve sürekli balgamı varmış gibi, bişey çıkartmadan hırtkokhaktukğğrrggtokkuuurt gibi sesler çıkarıyor. hele sabah!!! tam çayı yudumlayacagım bu ses!! çıldırmak elde degil

    YanıtlaSil
  6. kubra, bend e nefret ediyorum, yani insan etrafını rahatsız edip etmedigini sorgulamalı deigl mi?

    YanıtlaSil
  7. rukneddin, şimdi harrrkktuuğğhh dermisin böyle yüksek sesle genizden, aha işte haktuk onun kısaltması. :)

    YanıtlaSil
  8. zuahdusahuraha dedim gerçekten! adama ofis terapisi uygulayın bak güzel abim iğrençsin lan deyin

    YanıtlaSil
  9. hic anlatmaya calisma direkt git sraakk diye ensesine gecir. "noluyoo" diye dellenince de "sen bilirsin ne olduugunu" de. o dusunsun

    YanıtlaSil
  10. ben de sikayetciyim o adamdan! yalnız degilsin :)

    YanıtlaSil
  11. ise gelinmeye gunde de mahrum kalmanızı istemem
    hakkkkktukk ıhıhıhh thıhı (burun cekme efekti)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim