bıktım

  • Ağustos 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

2006 da ne bok yemeye başladıgımı anlamadıgım (dikkatinizi çekerim bu hayatı ben yaşamıyormuşum gibi sürekli bir olayların dışından bakma, anlamama hali içindeyim. insan kendi hayatının başrol oyuncusu olmazsa nerdedir?) bir şekilde, master a başladım, olmaz olsaydı master benim neyime?

çalışkan olmayan arkadaşlar, başlamayın master a. insan bünyesi o igrenc yetiştirme stresini kaldıramıyor. tabi benim gibi bir insansanız canım, ben de az buz manyak degilimdir. herşeyi kafaya takarım, herseyden bunalırım ve sıkılırım. hayatı zehir edecek şey bulması çok kolay cidden.

şuanda da berbat bir ruh hali içindeyim. gerçekten millet tez tez diye aglardı da hayvanlık eder, içimden ulan ne tezmiş be, alt tarafı ödev yahu derdim. benimki tez bile degil bitirme projesi ama anam ağladı. ha belki benim beceriksizligimdir o ayrı. ama çok berbat bişey ya.

bak ciddi söylüyorum master a başlayacaksanız tekrar düşünün.

ÇAlışıyorsanız başlamayın. bu ülkede akademik olan şeylerin çoğu yalan..
inanmadıgınız bir şeye kasmak da bombok bişey. boşverin, kariyere kasın siz. En güzeli. sokayım master a!!.

ben bir süre böyle berbat olacagım muhtemelen aglayıp zırlayıp hayatı kendime ve etrafımdakilere zehir edecegim, blog yazar mıyım bilmiyorum, ama çok fenayım, bakalım zaman ne gösterecek. bu kadar ugrastım ettim yüzdüm kuyruguna geldim umarım göt olmam.

You Might Also Like

4 yorum

  1. tübitak bursu bağlayıp master yapmak için deli gibi ales kastıran birine ne kadar da kötü örnek oluyorsun... ama söylediklerin %1500 doğru tabii... yüksek lisans hocalarla iyi geçinme sanatıdır aslında. mallık taa alesten başlıyor. ancak bir özürlünün yapamayacağı türden sözel sorularına karşılık iç içe geçip grup seks yapan kareköklerin 28. kuvvetinin 6 tabanından yazılışının integralini falan soruyorlar. ben edebiyat bölümünde master yapmak istiyorum ne işim olur matematiğin büyülü dünyasıyla? ayrıca hak kazansan bile 3-5 manyak akademisyenin deneme tahtası oluyorsun ve kim bilir hangi aptal konuda tez yazıp hangi alakasız sektörde çalışacaksın veya sonrasında akademisyen olup hangi daha üst düzey hocalarla kavga ederken bulacaksın kendini... gerçekten çok zor ve bir kere başladın mı yapacak hiçbir şey yok

    YanıtlaSil
  2. bence cok iyi yaptin, az kaldi. ben kiytirik yeditepe mbaini bitiremedim, dusun. esek baglasan bitirir yani, o derece kolay ama isle beraber goturemedim iste ama sen iyice sonuna geldin, cok takdir ediyorum kizim seni. ha gayret az kaldi.

    YanıtlaSil
  3. nilufer cim, bu da kıytırık yaa
    valla cok kıytırık, problem bende sanırım.

    haklısın artık kuyruguna geldim. bakalım sıkıcam dizimi azıcık. ayrıca bence yeditepenin dokuz eytlülden daha iyidir!

    rükneddin bey, size de Allah sabır versin, zor işler bunlar. memur kimligi akademisyen kişilikleri bastırıyor ne yazık ki.. karşında bilimadamı degil de memur bulmak zor tabi. umarım sizin çalışacagınız insanların vizyonu geniş olur :(

    YanıtlaSil
  4. dış dışşşşşş
    daha iyiyim sankime

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim