Clinique 3 step setini kullanan var mı

  • Ağustos 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments


lanet olsun ki yaglı bir cildim var, clinique in 3 step setini aldım, bakalım işe yarayacak mı. aslında daha önce ahava nın çamur maskesini almıştım, onu 3 haftadır falan kullanıyorum ve çok memnun kaldım. fakat onun da arkasında bundan sonra tonik sürün bilmemne diyo, aman dedim bi de bunun tonigini mi alıcam. hiç anlamıyorum zaten bu işi. klinik in 3 üde birlikte ya, ondan aldım gitti. işallah işe yarar ben de şu burnumun kenarlarında ve cenemin topunda olusan yaglanmalardan kurtulurum.

You Might Also Like

8 yorum

  1. hangi numarasını aldın?
    ben sabunlu kit'den 2yi kullanmıştım. Ama benim cildim özellikle yanaklarım çok kuru, o yüzden tonik iyice kurutmuştu. Tonik bitmedi o yüzden hala duruyor...

    senin cildin yağlı ise kesin iyi gelir bence bu.

    YanıtlaSil
  2. oily to oily den aldım, tonigin şişesi pembe

    umarım öyle olur, daha once lancome kullanmıştım gözeneklerimi açtı sinir oldum. tamam siyah noktadan yagdan kurtarsın ama gozenekleri fincan gibi yapmasın :(

    YanıtlaSil
  3. 1 ide 2 yi de 3 ü de aldım, 3 step o olmuyo mu zaten? kafam karısıt :x

    YanıtlaSil
  4. bunlari bilmiyorum da yagli cilt iyidir, kirismayacaksin. benim kuru cildim, neyse ki hollanda'da gunes yok :))

    YanıtlaSil
  5. ahah kızım seni çok seviyorum ben yaa :)

    "1'i de 2'yi de 3'ü de aldım, 3 step olmuyo mu o zaten" nasıl bir yorumdur bu :))

    set,3'lü evet. buraya kadar mutabıkız :)
    sabunu,nemlendiricisi ve toniği var.

    ama farklı cilt tiplerine göre 3 mü 4'mü ne, farklı serisi var..
    1. çok kuru ciltler için
    2. kuru ciltler için
    3. normal ciltler için
    4. yağlı ciltler için... gibi.

    ben normal ciltler için olanını iki senedir kullanıyorum. memnunum. zaten problemli bir cildim yok, önlem niyetine işte..

    günde 2 kez kullanın diyorlar ama bayar beni o kadar güzellik seansı.
    akşamları yatmadan şettiriyorum, yetiyor.

    YanıtlaSil
  6. hee tamam işte, karma ve yaglı için olanı oluyo benimkisi ;)

    YanıtlaSil
  7. evet iyi gelir bende kullandım ve aynı senin gibi yağlı bir cildim vardı. Bu arada ben Lush'ın ürünlerini kullanmaya başladım bilhassa yağlı cildler için çay ağacı tonik en başarılı ürünlerinden, bir adette yeşil b.ka benzer bir maske kulanıyorum ondandas pek memnunum. Lush'ın ürünleri anlattığım bir post yayınlamıştım bir göz at istersen.
    http://gnhnm.blogspot.com/2009/08/lush-clgnlgm.html

    YanıtlaSil
  8. gn, lushtan daha önce kafama göre bikaç sabun aldım ama cok memnun kalmadım. fakat tea tree spreyi okudum simdi senin sayfanda ve cok ilgimi cekti bi denicem :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim