superstar olsam böyle kaprislerim olurdu

  • Ekim 31, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments


dünya starlarının hatta onu geçtim daha 2 kasedi çıkmış kıçıkırık starların bile bazı delirten ve çüş yani bunu neden istiyorsun dedirten kaprisleri ve istekleri olur ya hani, dün akşam regl sancıları içinde kıvranırken düşündüm de ben eger o konumda olsam ne isterdim?

bir kere öyle şampanya krem şanti çilek hayatta olmazdı yani. yo dostum yo... bir kere kalacagım odanın kesinlikle kuzeye bakmasını isterdim. kuzey en sevdigim yön hehe. odanın bir teması olmasını isterdim. korsan temalı olur, orman temalı olur, xmas olur, uzay olur ne olursa.. çiçek olacaksa odada illa ki taze çiçek olmalı ve kırçiçeği olmalı. yerdeki halının değişmesini isterdim yani ilk ben ayak basmış olmalıyım hehehe. duvarları şu renge boyatın bile diyebilirdim.. ayrıca profiterol topunun içindeki dolgudan isterdim. mmm tabi bunun regl sancısı ve tatlı istegi ile alakası da olabilir. dvd dolabı isterdim. içinde 1990-2009 arası hemen  bütün filmlerin oldugu bir dvd arşivi hihihi.üff ne havyar   ne şampanya , nadide çilekler veya bardagı servet degerindeki çaylar hiçbiri istenecek kadar çekici durmuyor  bana. tek isteyecegim herhalde bir battaniye altına girip memo ile birlikte profiterol dolgusu yiyerek film seyretmek olurdu.. zaman baskısı olmasın yeter.. valla baska bisey istemem..bir de kızkardesim yanımda olabilseydi, keske :( hatta superstar olsam istanbulda otel alır surekli orda kalırdım esasında. otelcilik işi yapar superstarlıktan da atılırdım ... dram lan buu! ühühühühh :(

You Might Also Like

9 yorum

  1. ahahaha çok eğlenceli yazı olmuş.Temalı oda olayına bayıldım,aklıma birden disko temalı oda geldi ,böyle koca disko topu dansçılar filan,kısacası alem yani :)

    YanıtlaSil
  2. cicim sanırım içimizde kaprisli bir superstar uyuyor heheheh

    YanıtlaSil
  3. insan blog takipçileri için de birkaç şey ister :(

    YanıtlaSil
  4. rukneddin bey :)) aa ama bakınız efendim superstar olsam diyorum zaten öyle olsam ne blogum olurdu ne takipcim.. dimi yaa superstar olsam blog mu tutardım .. ancak blog tutanlara şöyle bir hıh işleri güçleri mi yok, ben jetimle paris e kahvaltıya ucayım onlar blog yazsın tadında yaklasırdım .. böyle de adi ve satıcı bir kişiligimdir hehehehe

    YanıtlaSil
  5. ya süperstar olsam hiç aklıma bişiler istemek gelmezdi. kendi işimi kendim halletmeye çalışırdım hatta. işçi dostu süperstar :)

    YanıtlaSil
  6. karakutu, olurdu canım olurdu :)))) hehehsaeaeae

    YanıtlaSil
  7. mim konusu gibi, düşündüm düşündüm bulamadım, ben ne isterdim ki, çatladım resmen. biri benim yerime acilen istesin deyip , istenenlere burun kıvırırdım herhal.

    YanıtlaSil
  8. seninki de güzelmiş valla y. :)))o nasıl olcak ya istemeye korkardım dogrusu ben :p

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim