Favori Takılarım!

  • Ekim 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

ben malesef, internetteki becerikli arkadaşlar gibi, -mesela tüm Do it yourself açılımlaırını kamyon farına bakan  davşanlar gibi beğeniyle takip ettigim hesionka - kadar becerikli diilim (hele son yaptıgı kolye birleştirme olayı şahaneydi) , o yüzden kendim yapamıyorum ancak  gidip alabiliyorum. hhehe
bu modeller böyle :D

İşte bu sene çok populer olan şu melekli bicileri de geçen ay aldım ama almamla kulagıma yapıştı .. kolyesi de cabası bu kadar sevimli bir üçlü olamaz. fix silverdan almıştım, sonra televizyonda gördüm falan.. hepsine 50 mi ne verdim, ama asıl 80 tl lik bi kolye vardı ki aman allah.. şu meleklerden üç tanesi, böyle en üstte en minik en altta en buyuk olacak sekilde dizilmiş, üzerine de mavi boncuk tutusturmuşlar. ama höst dedim ya 1 kolyeye 80 de pahalı dimi sayın seyirciler. neyse ben lehimci kalaycı falan olsam, şu klavyede çottara çuttara yazan parnacıklarımda da azcık kabiliyet olsa belki yapardım  bişiler, ama yok anam nerdee, anca fix silver ı zengin etmeye yarıyor bu parmaklar. böyle işte.

Favori takım haline geldiler. bu arada bu fix silver da habire indirim diye mail atıyo iligimi kemigimi kurttunuz kardeşim. var ya, bu alışveriş merkezlerinden kat-i süretle taşlı yani oniks, akik firuze gibi takıları almamak lazım. c.tesi kayınvaldemle hatayda bir dükkan keşfettik, kafam kadar ametist kolyeleri 15 ytl ye satıyorlar. bu güne dek ametist oniks ve kehribarlara bayıldıgım paralar gözümün önüne gelince dükkanın ortasına oturup uzun hava çekesim geldi baabeeeeeeyyy. kahrolsun kapitalizimmm!!!! kahrolsun alışveriş merkezleri yaşasın küçük ve kafam kadar taşları ucuza satan gönül dostu esnaf :DD

You Might Also Like

8 yorum

  1. blogger kumanda panelinde başlığı "favori takımlarım" diye okudum. Bir heyecanla sayfayı açıp ağzım bir karış bakakaldım. Bir beşiktaş, bir sochaux bir river plate beklerken fix silver ve ametistle karşılaşmanın derin hüznüdür yaşadığım sşlfkşasdklfş

    kısacası "şampiyon biziz diyor ali attığımız gollerden belli" dklsfkşalsdfalş

    YanıtlaSil
  2. blogger kumanda panelinde başlığı "favori takımlarım" diye okudum. Bir heyecanla sayfayı açıp ağzım bir karış bakakaldım. Bir beşiktaş, bir sochaux bir river plate beklerken fix silver ve ametistle karşılaşmanın derin hüznüdür yaşadığım sşlfkşasdklfş

    kısacası "şampiyon biziz diyor ali attığımız gollerden belli" dklsfkşalsdfalş

    YanıtlaSil
  3. teletabi :)) erkek algısı böyle oluyor demek ki hehheh

    YanıtlaSil
  4. anaaam bombastikmiş bunlar yaw. bayıldım. <3

    senin gibi tafşana da can gurban bebeem :D

    YanıtlaSil
  5. hesi, ben de senin kolye birleştirmeceye bayıldım yaa ben de en azından bi denicem onu, denersem muhakkak yazarım bloguma <3 ehhe ben de kalp koyam xD

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller ve çok iyi anlayabiliyorum kulağından boynundan çıkaramamanı ama bunlar bana geçen yıl deli gibi aradığım ama maalesef bulamadığım bir çeşit kolyeyi hatırlattı.böyle 1 kız 1 erkek elele çok basit bir şey her türlüsünü gördüm ama benim aradığım okulda yanımdan geçen bi kızın boynunda 1saniye içinde gördüğüm üstü taşlı olandı :( yok bulamadım kızı bi dha görsem sorcaktım ama onu da göremedim. offf istiyorum şuan yine tuttu damarım bulmam gerek ondan oha 1 sene sonra hala aynı istekle istiyorum ya!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim