Chrno Crusade

  • Ekim 06, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Uuuu beybiler, naz gittikten sonra boynum bükük bir şekilde, anime izleyemem diye düşnmüş olsam da akşamları dönerken serviste netbook umla kendimi animeye verdim kelimenin tam anlamı ile!

chrono crusade aşırı sürükleyici olmasa da - ki death note dan sonra hangi anime aşırı sürükleyici geldi ki?- 4-5. bölümlerden sonra bir akıcılık kazanıyor.




Resimde kahramanları görüyorsunuz; mavili olan Rosette , kardeşi Joshua Aion isimli bir demon tarafından kaçırılmış. neden oldugunu izledikçe göreceksiniz :) beyaz saçlı kız talihsiz Azmaria, o da özel yetenekleri olan bir çocuk.. Kırmızılı ise chrno, o da kötülügü bırakmış tövbekar bir demon.. ki bunlara sinner da deniyor animede. Uzun boylu gacı ise Satella, kendileri bir jewel-witch.

anime manastırda geçiyor, rosette bir rahibe ve magdalan order isimli gizli bir cemiyet için demon avlıyor.. ve olaylar gelişiyor..

boş vaktiniz varsa izleyin ama vakit yaratıp izlemeye çok da degmez açıkçası ;)

You Might Also Like

6 yorum

  1. kışı bu animeler yüzünden sever oldum. kocamı da yanıma alıp, polar battaniyemizin altında bütün kış anime seyrediyorum :)) kocim fate stay night'ı seyretmemişti, ben de özledim, bu hafta ona başlayacağız :)) death note'u da gecen ay seyrettik, bakalım ondan sonra saracak mı kocayı...

    YanıtlaSil
  2. sensiz dogan güneşin biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

    YanıtlaSil
  3. ipex, benim kocam da death note u sevmişti ama onu ancak baglamak lazım anime seyrettirmek için durmuyo adam uyuyup kalıyor veya kaçıyor :)

    biz cancanım bitanem naztop la seyrediyoduk o da artık istanbuldaaaa

    YanıtlaSil
  4. Death note'u hala ve hala seyretmemiş bir mahluk olarak anime konuşmaya çok utanıyorum ksldjflasdkl. Yapım hakkında bir şey söylersem "siktir git lan daha death note'u izlememişsin dır dır konuşuyorsun" diyecekler diye korkuyorum. Öte yandan, eşine Anime(ki anime sayılmayabilir) izlettirmek için Avatar'ı izleyin beraberce. Benim hiç bu taraklarda bezi olmayan arkadaşlarım bile takılıp kalmışlardı ben izlerken ekran başına. epeyce şaşırmış ve sevinmiştim.

    YanıtlaSil
  5. nbehbeyeyeheh
    teletabi, avatar ı izliyo benimkisi, sponçbabı da seyrediyor hehe :p

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim