Psp ye video transfer etmek ve izlemek

  • Ekim 27, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Efendiim bilgisayar möhendizii olmama ragmen elektronik aletlerle aram hiiiç yoktur. hele böyle kurcala kur configure et, nefret ederim. psp de de video folder ı yaratıp altına atmayı ve izlemeyi denemiştim olmamıştı. sonra zaten god of war dı loco rocoydu oyuna daldıgım için video izleme ihtiyacı duymamıştım.

şimdi 1 günlük kabızlığımın ardından anlatıyım:
önce memory stick i formatlayıp sonra şurdakileri aynen yapıyorsunuz:
How to put movies in PSP

tabi benimki yandaki model, sanıırm 3003 oluyor. internette pek çok method var ama bana bu yukarıdaki uydu.


not : formattan hemen sonra oluşan video klasörü altına attıklarınız  da linkteki numerolandırma vs. yapılmadan direk izlenebiliyormuş.. ben winavi converter kullandım. 

You Might Also Like

3 yorum

  1. psp aşığı biri olarak diyebilirim ki aslında bu kadar kasmaya gerek yok video izlemek için.formatladığınızda memory stick'i çıkan Video klasörünün içine mp4 dosyalarını attığınızda rahatlıkla izleyebiliyorsunuz ki videonun formatı değişikse fazlasıyla Convert programı var.

    YanıtlaSil
  2. Total video converter ile Convert to psp video sonra video folderina at, aslında bu kadar kolay.

    YanıtlaSil
  3. ben winavi ile yaptım, bir formata bakıyormuş yani, sinir geldi dünden beri
    .. pii save gamelerim gitti bide :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim