Sallandırın şu köpekleri!!

  • Ekim 30, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

bana dünyanın parasına mal oluyolar koyacak yer bulamıyorum, sallandırdım köpekleri.



bunu ortaköyden aldım geçen hafta, bu yükü yüklemeden önceki hali



bu da yükünü yükledikten sonraki hali..etegin üzerindeki, mehmetin dügünde yakasına taktıgı çiçek, benim elimdeki ve kafamdaki çiçeklerden bir kupleydi kendisi! (kafamda çiçekten taç vardı, alnımdan geçen halka şeklinde hehehe)

vee kayınvaldem bana bunu almış kolyeleri asmam için. gerci hepsi sıgmadı çünkü açıkçası cok agırlar ve çekmez düşer diye korktum. en sık kullandıklarımı astım.




işte bu bebekleri ibret olsun diye sallandırdım ki kutunun içindekiler karışmasın. şaka bir yana ben takıları alıyorum almasına da hiç taktıgım yok. tombişleştim tombişleşeli süslenip püslenmeyi unuttum adeta.

vee tombişlik demişken, ben de dün büyük bir coşkuya kapılarak cupcake yaptım.. 2 hafta içinde hem hesionka hem de tv de nigella da görünce dayanamadım, napıyım! ben masumum :D
işyerine götürdüm zaten.. işallah gercekten begenilmiştir! <3




You Might Also Like

3 yorum

  1. wiii yeni ciciler süper :D sallandır tabi yau. o hatunun turuncu kıyafetlisi de bende var :B miihi

    anaam cupcakeler de şokalatlı! nömnöm. <3

    YanıtlaSil
  2. uuu cupcake lerden bir zerre bile kalmadı!!! cidden nomnom :)

    YanıtlaSil
  3. ben o sallandirdiklarini 2 senedir vitrinlerde seyrediyorum ama malik alirsan atarim diyor. cok kiskandim. ev cok girlie olurmusmus mu bilmem ne.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim