Epic Casting Failures - bana göre tabiğğ-

  • Ekim 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

1. David Thewlis (Remus Lupin), Harry Potter Serisi

Remus Lupin  orta yaşlı sübyancı tipli bir amca degil de Ewan Mcgregor gibi genç ve dinamik biri olmalıydı! Aynı şey Sirius için de geçerli fakat listede iki Harry Potter girdisi olmasın diye 1 örnek veriyorum ;)



2. Toby Maguire, (Peter Parker) Spider Man

Ben bu elemançoya hiç ısınamadım peter parker olarak, e kim olacaktı peki? diyeceksiniz de, bilemiyorum, ama tobey olmasa daha iyi olurdu  ! hele ilk filmde 15 yaşında gibi duruyordu!





3. Keira Knigthley (Elizabeth) Pride and Prejudice 

Keira Knigthley sadece ingiliz diye, o yılların atmosferine hiç uymamasına ragmen bu filmde oynadı bence! hıyy bir güldü mü kepçik gibi ortaya çıkan o surat ifadesi o devirde olsa, keirayı cadı diye yakarlardı be! Amy Adams gibi, hanımhanımcık tipli bir hatun oynamalıydı bence o rolu :)




4. Alec Baldwin (Campbell Alexander) My Sisters Keeper 

Campbell alexander hafiften içine kapanık, astım hastası ve cool bir elemandı. Fakat Alec baldwin çok üzgünüm ama pezevenk tipli bir adam ya! ensesi kalın kodoman tipi var, kitaptaki camp ile ne alakası var söyler misiniz bana!





5. Christian Bale (John Connor) Terminator Salvation




edward norton john connor olmalıydı köpekleeerrrr!! john connor öyle daş gibi kaya gibi bir erkek degil naif, içine kapanık ama beyni zehir gibi çalışan bir elemançoydu. öyle robot kafatası ezmeler, robotiklerden nefret etmeler çemçük gibi çenesi ile artistik erkeksi pozlar takınmalar connor usulu degil tamam mıaa! Bu rol edward norton gibi naif tipli bir adamın hakkıydı!

6. Angelina Jolie, Changeling

angelina jolie o kadar hoş bir yüze sahip ki, o kedi gözleri ve şekilli dudakları ile ne yazık ki onca makyaja ve çirkinleştirmelere ragmen acılı anne rolüne gitmiyor. Ayrıca oyunculuğunu da hiç begenmiyorum ben, filmde beni çok rahatsız etti, tutuk buldum. Daha mazlum tipli ve daha tombik bir kadın olmalıydı o rolde. Drew Barrymore mesela?


7. Nikki Reed (Rosalie Hale) Twilight



Rosalie hale rolunde Esmer güzeli, bariz esmer tenli ve o şekilde çok güzel olan nikki  reed i sarışınlaştırıp pudralayarak çirkinleştirmektense, zaten beyaz tenli olan hem de daha şirret tipli olivia w. ı  alırdım ben olsam!!

8. Nicole kidman (Ada) Soğuk Dağ 



Masum güzel çiftlik kızı Ada rolune  Nicole Kidman hiç mi hiç olmamıştı. her sahnede o yüzündeki yapay ifade, parıl parıl sarı saçları cinlerimi tepeme çıkarmıştı, onca savaşın arasında saçını dalin le mi yıkadın be kadın! bence naomi watts hem tip hem de oyunculuk olarak  o rolde daha iyiydi hacı.


9. Dean Cain (Superman) Lois & Clark: The New Adventures of Superman





Yorum yapamadan soruyorum : BÖYLE SUPERMAN MI OLUR LAN!!

10- vee ben affleck in oynadıgı her türlü film ;) çünkü o hiçbir rolde olmuyorr

You Might Also Like

8 yorum

  1. yazık yahu ben'e, neden öyle dedin şimdi :))

    YanıtlaSil
  2. ya o adamı tuğla gibi buluyorum ben :) mimik falan sıfır

    YanıtlaSil
  3. Ohş Ben Affleck'i ben de çok kalas buluyorum. Bi ara yağuşuklu diye de gazladılardı bunu sanırım ama tutmadı.

    Bu filmlerin hiçbirini seyretmedim ben ya, ama Alec Baldwin harbiden pezevenk tipli bi adam (: yannız diilmişm oh be.

    YanıtlaSil
  4. heveslicim, aynen işte, adam tam bir kalas yahu
    yönetmen olsun yani.. oynamasın bence :)

    YanıtlaSil
  5. hakkat ya biri pezemenk dedi mi aklıma direl alec baldwin geliyor.
    bir de jon travolta. yaşlanmış hali. bunlar kardeş mi? :P

    YanıtlaSil
  6. banyosuyu, şişko süperman de de bir godosluk var yaniii ama dimi :)) mavi gozlu olsa o da 3. kardes olurdu

    YanıtlaSil
  7. ya onda daha bir böyle pezemenkliği yapılcak bir tip var. emmelii gömmeli gibi ama bilmiorm alla günah yazmasın

    YanıtlaSil
  8. Ben Affleck konusuna katılıyor bir de üstüne Nicholas Cage eklemek istiyorum. O ağlamış kedi gibi bakışlarıyla karizmatik rolleri nasıl kapıyor anlamıyorum hem kel hem fodul ayrıca rol yapmanın r sini bilmiyor.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim