Bela bu böcekler, kurtulamadım

  • Ekim 11, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

ben böceklerden çok korkarım. anormal korkarım, normal degil. araba bile eziyodu diyim size yani beni, sokakta böcek var diye zıplayıp kendini arabanın önüne atabilecek kadar manyaklaşabiliyorum böcek korkusundan. (ama şu antenli olan, büyük kahverengi böceklerden sadece.)
evimizi almadan önce kirada oturdugumuz 2 evde aynı semtte olmasına ragmen hiç böcekle karşılaşmamıştık.. halbuki bu evde, yani evimizde, oof of diyim size, böcekler en büyük kabusum. evi 2 kere ilaçladık apartmanı da komple 1 kere, 1 bucuk ay oldu rahattık simdi gene cıktılar

 ben de böcekten tiksinirim diyenler  oluyor, ama benimki öyle böyle bir korku-tiksinti  degil. hayatım altüst oluyor. yaz gecesi sokağa çıkıp yürüyemem, pencereler ve kapı asla açılmaz evde. yani yazım kelimenin tam anlamıyla hayatım mahvoluyor. gidip de gece böyle sokakta masası olan veya bahceli bir cafede falan asla oturamıyorum. ben evde böcek gördm mü evde duramıyorum ki! bugun oglen mutfakta gördük. bu gece annemdeyim!! yarın ilaçlayacagız. o böcek ilacı şişeler var ya raid falan, onlara bile dokunamıyorum, üzerindeböcek resmi var.resmine bile bakamıyorum. birkaç kez korkumu yeneyim diye internetten resmine bakayım dedim, inanın iş sinirden ağlamaya kadar vardı. dayanamyorum o hayvana. onun varlıgı dünya üzerinde yaşadıgı gerçegi hayatımdaki en korkunc his ya. böyle bişey yok yani nasıl anlatayım size. hayatımda hiç bayılmadım ama o böcek resimlerine zorla baktırsalar bayılırım herhalde, çok acayip tepkiler veriyor vucudum. işin tuhafı örümcek, kırkayak, fare gibi şeylerden asla bu kadar korkmam ama o hboceklerinden ölüm gibi korkuyorum hatta şimdi ismini yazdım ya bacaklarım kaşınmaya başladı ;Allah kahretsin. bir arkadaş hipnoza git dedi, ama bir başkası da aman sakın gitme dedi. hipnozcu birine mail attım -doktor- bana 2 seansta bitiririm korkunuzu dedi, ama iş yerinden bir arkadaş, aman sakın hipnoz işine bulaşma çok tehlikeli, çiplerle oynama dedi. yanar mı devreler? hayır bu böcek korkusundan yanıyor zaten, Allahım yardım et ya kabus bu kabus yani. resmen. umarım yarın ilaçlarız ve artık gelmezler tanrım lütfen.. yoksa bu evi satıp taşınmak zorunda kalacagız :(

You Might Also Like

5 yorum

  1. canımya
    bende acayip korkrım tiksinirim şöyle anlatılmaz bi duygu.
    bana anlatılırken bile ben koparım istem dışı ben etek pantolon ne varsa üzerimde dizlerime kadar toparlar öyle balerin gibi kalırım.
    inşlh ilaçlama işe yarar yoksa ben bu korkunun geçeceğine çok inanmıyorum
    bilmiyorum belki faydası olur ama kendimde korktuğum için hiç geçmez gibi geliyor
    evin heryerine çocukların ulaşamayacağı şekilde şu böcek yemlerinden koy onun faydası olduğunu duydum
    birde bi ilaç var evi ilaçlıyorsun sanırım 6ay kadar böcek gelmiyor
    sinek arı falan girincede ölüyor
    istersen adını öğrenebilirim

    YanıtlaSil
  2. Bunu bilmiyordum... Dunyadaki en buyuk dehsetim, korkum bocek... bocek gordugum zaman aglamak, bagirmak ve kusmak arasinda gidip geliyorum, sekilden sekle giriyorum, delirmekten korkuyorum hatta bazen... Allah'tan birkac buyuk dilegimden biri bocek korkusuyla sinanmamak... Olusunden de korkuyorum, peceteyle falan atmam, oldurmem, ezmem mumkun degil... Ilaclatsam olulerini temizleyemem... Offff... =(

    YanıtlaSil
  3. benimkisi tiksinti değil,alenen korku. en büyüğünden korku. arabaya giren böçek yüzünden şehirler arası yolda giden bir arabanın kapısını açıp inmeye kalktım ben. öğrenci evimden taşındım.resmen kalbim duruyor görünce.dokunamam,bakamam.yapman gereken pikaçu, o böcek tabletlerini heryere yerleştirmen.camdan gelecekler için tel taktırman ve gördüğünde ölüsünü memoya yada kadına aldırman.bu ne be sabah sabah,öldürdün beni.

    YanıtlaSil
  4. @y. camdan gelecekler için tel taktırmaya hacet yok çünkü zaten asla cam açmıyoruz :)

    @trincess, evet bende ne ölüsü ne dirisi ne de resmi hiçbirine bakamam

    @melisa, bu sabah ilaçladılar bakacagız artık :(

    YanıtlaSil
  5. bir alışveriş merkezinde,antik çağdan bu yana böcekleri devasa boyutta maketlendirmişler.köşeyi bir dönüyorsun ,kendinden beş kat büyük kakalakla gözgözesin,vallahi bayılıyordum,dinozorlar ölmüş bunlar gözümüze gözümüze hala.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim