izmire dönüyorum, ama kalbimin bir yarısı ardımda

  • Ekim 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

naz ı gördüm, hatta suan yanımda. istinye parktayız. camdan dısarı bakıyor. yuzunu basan sivilceleri saymazsak oldukca güzelleşmiş :)
annem yorgun, nerdeyse uyuyacak. gezdik, tozduk, 1-2 saat içinde yine dönecegiz izmire..

kardesim, bitanem istanbula yerleşmemi çok istiyor, harika olur abla diyor.

ama istanbulu sevemedim be günlük.. be blog!
istanbula kendimi alıştırmaya çalışsam da, her gelişimde dönerken izmire indigimde huzur doluyorum.
çok kalabalık istanbul. hayatlar çok karışık. aynı semtte yaşayan başka bir yere gitmeyen insanlarla dolu. zengini ayrı çeşit, fakiri ayrı. inanılmaz derecede zengin insanlarla, yine aynı uçta fakirlerin bir arada doluştugu inişli çıkışlı bu şehri, sevmiyorum. bence ömür tüketiyor, bence burda yaşamak bir savaşa benziyor..

bunlar istanbulda toplasanız 6 ayını geçirmiş birinin sözleri, tamam kabul ama, ben bu şehirde yaşamak istemem dogrusu. yaşayamam demiyorum zira ne zaman büyük konuşsam burnum boka battı!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Canım mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. off bir haftadir mi ne bakamiyordum bloguna. isler cildirdi, acaip yogun. ne cok sey yapmissin oyle, istanbul, is gorusmeleri falan. kardesin alismis mi istanbul'a?

    YanıtlaSil
  3. Londra'da yaşarım demeyi biliyorsun ama?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim