Tarot!

  • Ekim 13, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


Bu ayki cnbc-e dergiden tarot kartları çıktı, ay bir sardım ki sormayın. iş yerinde iki kişiye baktım aha vallaha da çıktı falan dediler, aman canım zaten kartların anlamları çok genelleştirilebilir ama ben de biraz güzel sallıyorum herhalde :)

kendime de baktım, yeni başlangıclar çıktı, oof of inşallah öyledir Allahım Allahım..

ya benim tarota inanmak gibi bir özelligim var zamanında bir arkadaşım baktıydı ne salladıysa tutmuştu, şok olmuştum sonradan hatırladıkça. böyle işte..
işinizin fallara kalmaması, dileklerinizin olmasını dilerim, tüm conconaytlar!!

You Might Also Like

6 yorum

  1. ayyy aynen. ben de kendime baktım, cihan'a baktım. bir şeyler çıktı, gülmüştüm. meğerse doğruymuş.

    YanıtlaSil
  2. acaba ordan buraya bakılabilyor mu?

    YanıtlaSil
  3. @ allegrande, evet evet cidden çıkıyor ya :p ucundan kıyısından tutuyo yani

    YanıtlaSil
  4. @ y, canım senin kartları seçmen gerekiyo ya.. ondan bakılmaz herhalde :( webcamle bakılır ancak heheheh
    ben zaten bitek çapraz açılım biliyorum başka bakamıorum

    YanıtlaSil
  5. bende baktım hep kötü şeyler çıktı,talihsiz serüvenlermiyim neyim!gerçi benim bilmeden bakmamdan kaynaklanıyo olabilir ama çok güzel kartlar,kahve falını bıraktım:P

    YanıtlaSil
  6. muhausdhuasrhau conconayt müthişmiş :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim