Çok güzel kadın şu Rachel ya

  • Ekim 01, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Rachel Weisz e hayranım. çoğu insan oyunculugunu beğenmiyor ama soruyorum size, Reese witherspoon bile oscar kucakladı, ne eksiği var reyçılın? runaway jury'den constantine'e ve özellikle de definetely maybe'de (ki çok begendigim bir filmdir..) gayet iyiydi ablamız. biraz tırt filmlerde oynamışlıgı vardı ama olsun.



Burnu felan dogal herhalde degil mi, öyle bir hissiyat veriyor, ayrıca sevimlilige bak lan direk hayata 1-0 önde başlayacak bir tip sahibi olan ablamızı tebrik ediyor kariyerinde başarılar diliyoruz.

ben rachel weisz i hep Harry Potter daki Nymphadora Tonks rolune düşünmüştüm kitabı okurken, daha dogrusu tonks'u hayal ederken hep bu kadıncagızın tipi geliyordu gözümün önüne, ama filmde benim düşündügümle alakası olmayan bir tip koymuşlardı.. hatta dur bundan iyi yazı malzemesi çıkar, yazayım ben ;) epic cast failure lar...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim