Mehmet, bu giriş senin için

  • Ekim 08, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Mehmet, hayatımın ışığı. gecesi gündüzü ayrı mutluluk olan bi danecik eşim benim. bu sabah bişey dedin acayip kafama takıldı.

Blog yazmakla alakalı..
Dedn ki, değerli vaktini buna neden harcıyorsun ki? O kadar iş güç, yapılacak planlar, uygulamaya konacak planlar varken, neden internete merope mahlası ardında  yazılar yazıyorsun? Çoğu gerçekten sen gibi durmuyor bile dedin.. Birçogunu benim tarzımdan uzak buluyormuşsun! **Özellikle alışveriş ile ilgili olanları.**

Sana sözler hazırladım mehmeet!
Ben bu blogu geçmişim bugunum gelecegim için yazıyorum.

Bir kere, 2006 dan bu yana yazdıgım için, eski yazıları okumanın keyfini tarif edemem. biliyorum sen feed den email ile sadece yeni yazıları okuyorsun ama, gün gün, ay ay, o gün ne hissetmiştim, nasıl ruh halleri içindeydim, ne planları yapıyordum görmek öyle zevkli ki. tamam çocuk falan istemiyoruz ama ilerde bak 25-28-30.... yaşlarındayken neler yazmışım diye okucaz beraber.. böyle Allah ömür verirse yumuşuk yumuşuk ayaklarımız olucak, belimiz sırtımız agrıcak moruk olucaz beeyaaa

bir de sana açık mektubumdur, gir burdan oku blogumu! kesicem o feed i ha!! gelmicek artık mailler sana!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim